Četiri tvrtke odazvale su se na javni natječaj Grada Zadra za rekonstrukciju raskrižja ulica Vladka Mačeka i Šestanskog prolaza i raskrižja ulica Put Kotlara i ulice Braće Miroslava i Janka Perice, oba na dionici između zadarskog kolodvora i rotora za Gaženicu. Za razliku od većine natječaja, u kojima se pokaže da je procijenjena vrijednost bila preniska, ovom prilikom grad će značajno uštedjeti - na procijenjenu vrijednost od 4,7 milijuna kuna bez PDV-a najjeftiniju ponudu od 3,36 milijuna kuna dala je Cestogradnja iz Zelengrada.

Strabag je često izlazio kao pobjednik na gradskim natječajima, ali je ovog puta poražen zbog neznatno veće ponude od 3,55 milijuna kuna. Još su skuplji bili Ceste Zadarske županije (3,65 milijuna) i Diklo gadnja (3,98 milijuna).

Iako su mnogi "zazivali" rotor barem kod podvožnjaka za Arbanase, odnosno na križanju uz Šestanski prolaz, projektom to nije predviđeno. Na oba mjesta, ovome i nedalekom skretanju za Ričine, gradit će se T križanje, od kojih će prvo ostati semaforizirano, dok će se drugo regulirati prometnim znakovima. Najveća novost je dodavanje lijevih skretača, koje će omogućiti veći protok vozila. Širenje zbog dodavanja lijevih skretača izvest će se na sjevernu stranu, a bit će zanimljivo vidjeti hoće li se time povećati vidljivost pri izlasku s Puta Kotlara, što je najčešće bio razlog prometnih nesreća na ovom mjestu.

Ne bude li žalbi u predviđenom roku od 10 dana, Cestogradnja bi mogla već u listopadu biti uvedena u posao, a rok dovršetka, uz očekivanu preregulaciju prometa, je 120 radnih dana, odnosno oko pet mjeseci.