Na zadarskim ulicama sve je više prepreka u obliku tzv. ležećih policajaca. Dva najnovija uspornika Odjel za komunalne poslove postavio je u Ulici Hrvoja Ćustića.

To je, zajedno s kamerama i stupićima, njihov model kojim rješavaju loše riješene prometnice. Ulica Hrvoja Ćustića to svakako jeste s minimalnim i opasnim nogostupima te rotorom s kojeg neki kamion može završiti na pločniku i udariti pješaka koji nema gdje na tom kružnom toku. Za njega je "blagoslov" i novac dao MUP - policijska struka i državna blagajna. Taj rotor često bude tjesnac za aute jer nije protočan, a promet Ulicom Hrvoja Ćustića doista nije trebalo usporavati jer je ionako u koloni.

Međutim, nakon nabijanja amortizera na ležećim policajcima, vozači upadaju u rupu koja je stvorena uz rešetke odvoda uz rotor. I to ne mogu izbjeći jer je kolnik na minimalcu, a širina kola na vozilima sve veća.

Vozači u Zadru nailaze na otvoreno gradilište budućeg rotora kojeg Grad radi također u suradnji s MUP-om, u blizini sjedišta zadarske policije. Gradilište tog nepravilnog raskrižja je prometno iako je s kolnika djelomično skinut asfalt.

Vožnja tim spojem ulica Andrije Hebranga i Josipa bana Jelačića izgleda kao kroz poligon. Kod stare tehničke škole, koja je do daljnjeg gradilišta, odrezan je dio kolnika pa se vozi malo nakrivo. Ima tih prepreka i radova na brojnim cestama na kojima se ugrađuje kanalizacija.

U zadarskoj javnosti već je opjevana Ulica Nikole Šubića Zrinskog uz Opću bolnicu, ne samo izvedbom već promašenim prometnim rješenjima. Ali malo koja od novih ulica je opasna kao Tuđmanova uz City Galleriju.

Na lošu stranu tog famoznog EU projekta upozorava čak i HDZ-ov vijećnik, ali za trubljenje i ljutnju vozača jedino rješenje je policijska akcija.

Auti se i dalje zaustavljaju u žutoj traci na četiri žmigavca dok drugi na njih nalijeću i u posljednji tren ih moraju zaobići. Također se i dalje parkiraju na nogostup koji su neki pretvorili u kolnik. S autom ulaze sa skretanja kod ograde sv. Ivana i pješakim pločnikom voze prema ulazu na pijacu.

Pješaci su tu trostruko ugroženi od takvih divljih vozača, biciklista i romobila. E tu bi bilo poželjno da gradske službe stave prepreke i to od drvoreda stabala koji će spriječiti ulazak vozila na plato i parkiranje na nogostupu.