Tragičan slučaj otvorio je pitanje sigurnosti na gradilištu novog spoja Puta Biliga i Ulice Hrvatskog sabora. Investitor radova je državna firma Hrvatske ceste, koja je taj posao težak 6,4 milijuna kuna putem javnog natječaja dodijelila zajednici ponuditelja Kruševo-put, zagrebačka Ingra i Mežnar građevinske usluge iz Duge Rese, a kojih nadziru Civil engineering Zadar i Terestrika Split.
– Dobavljanje, postavljanje i održavanje privremene regulacije prometa na sebe preuzima izvođač radova, koji je isto tako odgovoran i za sigurnost imovine i ljudi u području radova. Sam kanal bio je propisno označen trakom, međutim, mi smo preko nadzorne službe kao dodatnu mjeru sigurnosti zatražili da se postavi zaštitna ograda. Za sva ostala pitanja morat ćete se obratiti izvođaču u čijem posjedu je gradilište, a s kojim mi komuniciramo preko nadzora, rekao nam je rukovoditelj Poslovne jedinice Zadar Hrvatskih cesta David Milin.
Nadzorni inženjer Edvard Ćoza potvrdio nam je kako su zahtjev HC-a proslijedili građevinarima.
– Kad se rade radovi na rovovima, ograda je jedna od osnovnih mjera sigurnosti i mi smo naložili da je postave, te je ona većim dijelom i bila postavljena. Kako je došlo do nesreće, to Vam trenutno ne mogu reći, dok se ne utvrde sve okolnosti, rekao nam je Ćoza koji je također naveo kako je na izvođačima odgovornost za sigurnost ljudi u zoni radova.
Svakako, dio na kojem je smrtno stradao 52-godišnjak nije bio ograđen ogradom. Tek nakon nesretnog slučaja takva vrsta zaštite osvanula je uzduž cijelog kanala. U potrazi za odgovorima kontaktirali smo i predstavnika izvođača radova, Filipa Anića, koji nas je zamolio za strpljenje i razumijevanje jer je u šoku kao i radnici, koji su jutros u kanalu pronašli beživotno tijelo 52-godišnjaka. Njegovo je tijelo prevezeno na obdukciju u Opću bolnicu Zadar, nakon koje će policija imati više informacija o okolnostima ovog tragičnog događaja.