Hrvatske ceste dobro su prošle na javnom natječaju za izradu studije varijantnih rješenja za proširenje dijela trase Jadranske magistrale (D8) u četverotračnu prometnicu od Crnog do naplatnih kućica na čvoru Zadar zapad (A1), odnosno ulaza u Murvicu, u duljini od 14,5 kilometara.
Jučer su otvorene dvije ponude, obje niže od procijenjene vrijednosti nabave koja je iznosila 400 tisuća kuna. Kako je natječaj ušao u eru nove valute u Hrvatskoj, ponude su izražene u eurima.
Zagrebački Trafficon za posao u Zadru zatražio je 44.700 eura (bez PDV-a), odnosno nešto više od 336 tisuća kuna. Jefitniji od Zagrepčani ispali su Splićani, odnosno tvrtka Geoprojekt koja je dostavila ponudu u iznosu od 37.200 eura / 280.283 kuna. Zadarsko područje nije im strano jer su za HC već radili idejno rješenje i studiju za izmještanje državne ceste 306 do D8 na području Bilog Briga u Zadru. Predstavljanje tog projekta kao nove zadarske zaobilaznice naišao je na kritike javnosti, pa se odbacio takav naziv, ali ne i sami projekt, što je tražila Nezavisna lista Enia Meštrovića.
Nakon analize i ocjene ponuda te potpisivanja ugovora za izradu studije za četiri trake od Crnog do Murvice, izabrani projektanti imat će rok od 10 mjeseci da ponude optimalno rješenje za rekonstrukciju i dogradnju ove državne ceste, izgrađene prije više od 60 godina, a kako bi se prilagodila prometnim opterećenjima današnjice. Studija će predstavljati polazišnu točku za sva buduća planiranja i dati odgovore na brojna pitanja poput vrijednosti te velike investicije i mogućeg početka radova.