Zadarska kompanija G&V line Iadera objavila je kako u sezoni 2023. godini neće moći održavati sezonske brzobrodske linije Zadar-Silba-Rab-Krk-Rijeka kao i liniju koja povezuje Zadar s Božavom, Silbom, Malim Lošinjem, Suskom i obratno.
Unatoč nastojanju i željama da i ove godine povezuju Zadar i Rijeku s otocima na tim komercijalnim sezonskim linijama, zadarski brodar morao je ustuknuti pred financijskim razlozima poslovanja.
To su ujedno razlozi zbog čega je od prošle jeseni došlo do promjene u osnivačkim udjelima te firme koja je nastala 2013. godine.
Neslužbeno doznajemo da je u vlasničku strukturu ušla slovenska Iskra koja ima sjedište u šibenskom brodogradilištu. Ona je prije dvije godine zajedno s Tankerskom plovidbom kupila drugi dio G&V line, ali se Tankerska ubrzo osamostalila i osnovala novu firmu s katamaranima TP line.
U sudskom registru G&V line Iadera, Dražen Montana je jedini osnivač i ovlaštena osoba.
Iz G&V line Iadera uputili su zahvalnost svim putnicima i suradnicima koji su putovali s njima i podržavali tu linije proteklih godina, kao i ispriku svima koji su imali planove zaploviti s „Antonijom” i ove sezone.
Bila je to idealna linija koju je trebalo podržati i od strane nadležnih institucija. Ipak se Hrvatska deklarira kao pomorska država, a politika je usmjerena na turizam.