Jadrolinija je objavila natječaj za gradnju tri broda na električni pogon, procijenjene vrijednosti 45 milijuna eura. Kada se jednog dana izgrade, niti jedan neće doći na zadarsko područje iako Jadrolinija nema broda za jednu od najprometnijih linija Zadar – Preko koju održava bez ugovora s Agencijom za obalni linijski pomorski promet.
Prema najavi direktora Davida Sopte, Jadrolinija u ovoj godini, namjerava pokrenuti i novogradnju trajekta za zadarski akvatorij.
– Tamo imamo dio linija koje plove ispod mosta koji povezuje Pašman i Ugljan pa će brod morati biti dimenzioniran, po visini, širini i gazu, da može nesmetano ploviti na tim linijama i sigurno proći ispod mosta. U tom projektu također namjeravamo koristiti zelene tehnologije, pri čemu namjeravamo koristiti hibridnu tehnologiju dizel i električnog pogona, tako je to Sopta pojasnio za Novi list.
I tko kaže da Jadrolinija ne vodi računa o međunarodnoj liniji Zadar – Ancona koju je i ove godine izbacila iz reda plovidbe.
Longin, Vidović, Bilaver, Sopta, Šimićević i Merlić koji je radio promo film za 75 godina Jadrolinije
Direktor Jadrolinije, koja je baš u Zadru na brodu Marko Polo obilježila 75 godina postojanja, najavio je kupnju polovnog broda koji bi imao veće kapacitete te bi održavao liniju iz Splita i Zadra za Anconu, što bi državnom brodaru, prema riječima Sopte omogućilo veće prihode. Ali za održavanje linije očekuje financijsku podršku gradova Splita i Zadre te Splitsko- dalmatinske i Zadarske županije.
Gradonačelnik Dukić bio je pratnji Domijana na proslavi Jadrolinije u Zadru
Jadrolinija je od studenog prošle godine do ožujka ove godine dala rok za prodaju broda Dubrovnik po početnoj cijeni od 2,85 milijuna eura te su stoga ukinuli međunarodnu liniju Dubrovnik – Bari. Ali bi Crnogorci iz Bara mogli osnažiti svoju liniju za Italiju kupnjom Dubrovnika uz pomoć Države.
Direktor Jadrolinije dobro je upućen u poslovnu politiku Agencije za obalni linijski pomorski promet koju vodi Paola Vidović. Sopta zna kako će se do kraja ove godine objaviti natječaj za održavanje državnih linija pa će i oni kupiti katamarane. Od šefice Agencije u nekoliko navrata smo tražili i nismo dobili informaciju kad će se objaviti natječaj za liniju Zadar – Preko nakon što on poništen u travnju 2022. godine.
TP line koju je osnovala Tankerska plovidba na čekanju je s flotom od šest katamarana.