Hrvatska turistička zajednica i njezino Predstavništvo u SAD-u predstavljaju hrvatsku turističku ponudu na sajmu New York Travel Adventure Show, koji se 28. i 29. siječnja održava u New Yorku. Na sajmu se, između ostalih, predstavlja Turistička zajednica Zadarske županije, uz još nekoliko županija, gradova, NP Plitvička jezera te 30-ak drugih subjekata, agencija i hotelskih grupacija iz Hrvatske.
S obzirom da je Hrvatska jedina europska zemlja u statusu partnera ovogodišnjeg izdanja sajma, u New Yorku boravi i hrvatska turistička delegacija predvođena Kristjanom Staničićem, direktorom Hrvatske turističke zajednice, koja je ovim povodom organizirala i posebni „Hrvatski paviljon”.
– Prisutnost Hrvatske na sajmu u New Yorku te općenita vidljivost naše zemlje na tržištu SAD-a je višestruko važna za cjelokupni hrvatski turistički sektor. Naime, riječ je o našem najvažnijem dalekom tržištu s kojeg tradicionalno ostvarujemo najveći turistički promet, a navedeno potvrđuju i lanjski podaci prema kojima su Amerikanci u našoj zemlji ostvarili više od 1,6 milijuna noćenja. Time smo ostvarili više od 90 posto rezultata iz rekordne 2019. godine što je odličan rezultat. Također, ne smijemo zanemariti ni činjenicu da su Amerikanci među gostima s najvećom potrošnjom te da vole putovati tijekom cijele godine. Potencijali daljnjeg rasta su vrlo veliki, a najbolji pokazatelj toga je velik broj hrvatskih i američkih subjekata koji su ovaj sajam iskoristili za brojne međusobne poslovne sastanke i susrete, poručio je direktor Staničić.
Tijekom prvog dana sajma je, u sklopu hrvatskog štanda, održana i poslovna radionica Sell Croatia koja je okupila više od 120 američkih putničkih agenata te u sklopu koje se predstavilo više od 50 turističkih subjekata iz Hrvatske, među kojima su turističke zajednice, hotelske grupacije, destinacijske menadžment kompanije (DMC) te charter kompanije. Sastanak je održan i s predstavnicima Collettea, jednog od najvećih i najstarijih američkih turoperatora.
S dugogodišnjim partnerom, aviokompanijom Turkish Airlines USA na čelu s generalnim direktorom Emre Ismailogluom razgovaralo se o mogućnostima daljnjeg povećanja turističkog prometa prema hrvatskim destinacijama, provođenju zajedničkih kampanji i evenata, ali i o uvođenju novih aviolinija za Hrvatsku s naglaskom na letove u pred i posezoni.