Marikomerc, najveća zadarska tvornica ribljih proizvoda, prošlog petka predstavila je svoj asortiman ugostiteljima i hotelijerima. Kraljica prezentacije bila je kamenica, cijenjena školjka koja se rijetko kada može naći u ponudi restorana na zadarskom području.
To je bio i motiv direktora Marikomerca, Ivana Dell`Orca, koji je kao poduzetnik nove generacije uključio i znanost u novi proizvod. U suradnji sa zadarskim sveučilištem i Prehrambeno biološkim fakultetom koji ima svoj laboratorij kod Sfinge, stvorena je kamenica u vremenu. Svježa kamenica, ubrana iz uzgoja u Stonu, zamrznuta je tekućim duškom na minus 60 stupnjeva. Ta tehnologija omogućava dostupnost kamenice tijekom cijele godine, svježinu, lakše otvaranje i što je za kamenicu najvažnije mikrobiološku ispravnost, pokazalo je ispitivanje poznate gastro delicije na novi način.
Kamenice su najpunije baš i zato smo takvom tehnologijom osigurali da budu svježe cijelu godinu, ističe Dell`ORco koji je više nego zadovoljan prijemom kod svih onih koji su se odazvali na njihov Oyster perpetual , što je u prijevodu vječna kamenica. Svoju ulogu je imao Marikomercova robna marka Perla koja je nastala kao odgovor na koronu te Facol, jedan od njihov partnera te vinari.
iteljima i hotelijerima. Kraljica prezentacije bila je kamenica, cijenjena školjka koja se rijetko kada može naći u ponudi restorana na zadarskom području.
To je bio i motiv direktora Marikomerca, Ivana Dell`Orca, koji je kao poduzetnik nove generacije uključio i znanost u novi proizvod. U suradnji sa zadarskim sveučilištem i Prehrambeno biološkim fakultetom koji ima svoj laboratorij kod Sfinge, stvorena je kamenica u vremenu. Svježa kamenica, ubrana iz uzgoja u Stonu, zamrznuta je tekućim duškom na minus 60 stupnjeva. Ta tehnologija omogućava dostupnost kamenice tijekom cijele godine, svježinu, lakše otvaranje i što je za kamenicu najvažnije mikrobiološku ispravnost, pokazalo je ispitivanje poznate gastro delicije na novi način.
Kamenice su najpunije baš i zato smo takvom tehnologijom osigurali da budu svježe cijelu godinu, ističe Dell`ORco koji je više nego zadovoljan prijemom kod svih onih koji su se odazvali na njihov Oyster perpetual , što je u prijevodu vječna kamenica. Svoju ulogu je imao Marikomercova robna marka Perla koja je nastala kao odgovor na koronu te Facol, jedan od njihov partnera te vinari.
Maricomerc je svoju uobičajen događaj prezentacije proizvoda organizirao u terminalu Gaženice, što se također prema riječima direktora, pokazalo kao pun pogodak. Ima tu i simboliku. Dva tjedna prije početka pandemije u Arsenalu su organizirali proslavu 30 godina postojanja Maricomerca. Tri godine poslije i to 3. 3. 2023. godine, njihov događaj koji je bio poslovnog ali i zabavnog karaktera, označio je kraj te iste pošasti.
Atmosfera na tom party-u Marikomerca bila je u punom smislu te riječi puna dobrih vibracija pripreme nove sezone s mirisima i okusima ljeta. Kad se tome doda Acoustic Live Band Zadar 2020, onda je dojam zaokružen i odličnim zvukom.