“Obavještavaju se vozači u cestovnom prometu da će zbog izvođenja radova društva Ludwig Pfeiffer Hoch – und Tiefbau GmbH & Co. KG na fekalnoj i oborinskoj kanalizacijskoj mreži u ulici Put Murvice u Zadru od 1. ožujka 2023.g. (srijeda) na snazi biti privremena regulacija prometa.
Promet ulicom odvijat će se u jednom smjeru prema kružnom toku južnim kolničkim trakom od trgovačkog lanca „LIDL” do križanja s Ugljanskom ulicom.”
Ovo je obavijest Grada Zadra od 27. veljače. U stvarnosti se pokazalo da nije pouzdana.
Prvo, radovi nisu počeli 1. ožujka već tjedan dana kasnije. Drugo, privremena regulacija prometa koji će se odvijati jednim trakom, jučer je na dijelu gradilišta koje je bilo nezaštićeno, pretvoreno u zatvaranje oba kolnička traka.
Na ogradi je izvješena tabla s općenitim podacima za dio aglomeracije cjelina Grad Zadar kojeg pokrivaju tri građevinske dozvole iz 2021. godine. Ono što najmanje iznenađuje jeste podatak kako Ludwig Pfeiffer nije na terenu. Oni su samo nositelji radova koje izvodi podizvođač, Filius s kojim Grad Zadar ima ugovor o održavanju. To je firma koja je nastala od Franta i Škare, što se vidi na strojevima i vozilu na kojima nisu promijenjene naljepnice.
Kao ni obavijest Grada Zadra o tome da je jučer na tom dijelu Murvičke ulice prekinut promet. Što će tek biti do kraja srpnja, do kada su tamo najavljeni radovi na izmjeni kanalizacijskih cijevi. Stanari u zgradi na mjestu Mljekare, primjerice, uopće ne znaju što se i zbog čega kopa, a gradske vlasti su najavili kako će građane na vrijeme informirati kada su uz pomoć pritiska javnosti “vježbali strogoću” nag Pfeifferom.
Ipak, tek na upozorenje građana preko medija, ogradom su zaštitili kanale na gradilištu Murvičke.