U četvrtak je u Milanu za talijanske medije održana značajna turistička prezentacija eno-gastro mogućnosti Zadarske županije u prostorima La Scuola de la Cucina Italiana – brenda renomiranog travel izdavača Condé Nast u Milanu, mjesta raznih eno-gastro okupljanja.
U suradnji s Predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u Milanu i uz podršku partnera, Turistička zajednica Zadarske županije je ovu prezentaciju održala s ciljem predstavljanja županije kao destinacije održivog turizma, promocije dalmatinskog načina života kroz hranu kombinirajući nove trendove u gastronomiji s kulinarskom tradicijom i običajima ovoga kraja.
Zadarska se županija, uz turistički dio, predstavila kroz lokalne namirnice i proizvode koje je talijanskim influenserima i specijaliziranim medijima predstavio chef Josip Vrsaljko, prvo kroz malu školu kuhanja, a potom i „cooking show” od pet slijeda na kojima su se spremala, a potom i degustirala jela od ribe i morskih plodova, paškog sira i skute, začinjena maslinovim uljem i drugim lokalno uzgojenim začinima. Vrhunska su jela pratila uparena vina iz Zadarske županije koja su osigurali partneri iz udruge Vinara Zadarske županije, a za prezentaciju je bio zadužen sommelier Renato Todesca. Početak događanja je u znak dobrodošlice uveličan pjenušcem, dok je za desert servirana Molatska torta od rogača s marmeladom od smokava.
– Nastavno na program razvoja eno-gastro turizma, odnosno brendiranja regije kao eno-gastro destinacije koji smo započeli u prošloj godini, jedna od ključnih točaka u programu rada za ovu godinu jest predstavljanje naše turističke regije kroz eno-gastronomiju. Započeli smo takvim aktivnostim na sajmovima, a sada nastavljamo kroz zanimljive prezentacije na našim bliskim emitivnim tržištima. Talijani, kao poznati ljubitelji odlične hrane i pića, ali i našeg podneblja, posebice otoka, pokazali su izniman interes za ovo događanje, o čemu svjedoči i nazočnost četrdesetak oduševljenih influensera i predstavnika medija od kojih neki broje više stotina tisuća pratitelja, izjavila je tim povodom direktorica Mihaela Kadija.
Na prezentaciji su nazočili odabrani novinari TV i printanih medija, poznati influnseri i food bloggeri (predstavnici TV kuća RAI i Mediaset, lifestyle časopisa F, ugledna dnevna izdanja Il Sole 24 Ore i Corriere della Sera, mediji izdanja Condé Nast poput Condé Nast Traveler, La Cucina Italiana, Vanitiy Fair, turistička izdanja Bell`Europa, In Viaggio, B2B časopisi Travel Quotidiano, Trend, TTG, L`agenzia di Viaggi, specijalizirani magazini za nautiku i kamping Il Giornale della Vela, Caravan e Camper i mnogi drugi koji prate eno-gastro segment).
– Drago nam je da je TZ Zadarske županije prepoznala važnost talijanskog tržišta te da svojom promidžbenim aktivnostima kontinuirano i aktivno radi na vidljivosti i prepoznatljivosti destinacije, istaknula je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Italiji, a događaju je nazočio i generalni konzul Republike Hrvatske u Milanu, gospodin Stjepan Ribić.
Kao partneri u ovoj zanimljivoj prezentaciji u Milanu sudjelovale su tvrtke iz Zadarske županije i to Paška sirana, Marfish, Solana Nin, 2Štorije, Stigma šafran, Adriatic Shell, Ribarska zadruga Omega3, Vina Bora, Poljoprivredna zadruga Mas-Vin, Kraljevski vinogradi, Vinarija Degarra, Vinarija Fiolić, te Šinjorina Smokva.