Koncesionar putničkog terminala u Gaženici, zahvaljujući generalnoj menadžerici Zadar international port operation (ZIPO), Rebeki V. Pevac ulaže jako puno truda i novaca kako bi promovirali Gaženicu i Zadar kao poželjnu destinaciju za kruzing turizam.
Nakon što je ZIPO kao dio sustava lučkog operatera Global Ports Holding (GPH) preuzeo koncesiju nad terminalom, ona je počela tražiti načina kako pozicionirati Zadar na kruzerskoj karti svijeta. U tome je pomogao marketing GPH i došlo je do nagrade 2019. godine prema kojoj je Seatrade Cruise Award proglasio luku Gaženica najboljom lukom za kruzing za tu godinu.
Kako u zadarsku luku koja ima idealne uvjete, dovesti što više kruzera i novih kompanija? Najnoviji marketinški potez je promocija samog Zadra i prirodnih znamenitosti koje se žele pokazati u nemiloj konkurneciji svjetskog tržišta. U najnovijem broju prestižnog časopisa za kruzersku industriju Seatrade, Zadar se reklamira na drugoj stranici. Marketinškom porukom Zadar je dobio status ulaza prema hrvatskom blagu. Sredila je to generalna menadžerica Rebeka V. Pevec a platila njezina matična kompanija Global Holdings Ports koja upravlja s više od 20 luka po svijetu, najviše u Europi.
Časopis je izašao početkom ožujku i dijelio se na svim mjestima u sklopu Seatrade Cruise Global Miami, godišnjeg okupljanja svih koji sudjeluju u rastućoj kruzing industriji.