Nakon što je Vlada Republike Hrvatske proglasila prestanak epidemije bolesti COVID-19 (Odluka stupila na snagu 13. svibnja 2023.), građani svoje istekle osobne isprave moraju zamijeniti novima u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu navedene Odluke, preciznije – u tom roku od 30 dana trebaju podnijeti zahtjev za izdavanje novih isprava.
Kako bi izbjegli čekanje u redu i gužve, za podnošenje zahtjeva za zamjene isteklih osobnih iskaznica svakako iskoristite dostupnu uslugu rezerviranja reda čekanja putem mobilne aplikacije eRedomat.
– Još jednom skrećemo pažnju na ekonomičnost koju omogućava aktivacija elektroničke osobne iskaznice (eOI), a nakon čega je moguće podnijeti zahtjev za izdavanje putovnice i vozačke dozvole elektroničkim putem kroz sustav e-Građani, dakle bez dolaska u policijsku postaju ili upravu. Aktivacijom elektroničke osobne iskaznice mogu se koristiti i ostale elektroničke usluge dostupne u sustavu eGrađani, posjećaju iz zadarske policije.
Nakon preuzimanja novih osobnih iskaznica, građani mogu u prostoru PU zadarske uz pomoć stručnih osoba aktivirati elektroničku osobnu iskaznicu na posebnoj konzoli koja je postavljena u šalter sali.