Umjesto G&V line Iadera koji je morao ukinuti komercijalnu brzobrodsku liniju Zadar – Rijeka i obrnuto, Jadrolinija prvi put uvodi takvu morsku vezu između dva jadranska grada. Državni brodar je svojedobno ukinuo uzduž obalnu brodsku liniju koja je povezivala Rijeku i Dubrovnik s pristajanjem u Zadru, Splitu, na Korčuli.
Jadrolinija se nedavno pohvalila kako uvodi novu liniju odmora kako su je nazvali pod brojem 9311S Rijeka – Rab – Veli Lošinj – Novalja – Zadar.
Od 1. srpnja Jadrolinija uvodi brzobrodsku liniju iz Rijeke za otoke Rab, Lošinj, Pag i grad Zadar. Liniju će održavati katamaran „Dubravka ” koji pruža udobnost i uživanje u plovidbi te u jednom danu omogućuje dnevne izlete na atraktivne turističke destinacije. Predviđeno trajanje plovidbe ove nove brzobrodske linije je do 31.8. s mogućnošću produljenja, objavili su iz Jadrolinije.
Cijena voženje iz Rijeke do Zadra je 40 eura. Međutim, ta plovidba s isplovljavanjem iz Rijeke u 7 sati, tavršava u zadru u ponedjeljkom, srijedom i ptekom u 11.45 sati, u 12.15 bi katamaran trebao uploviti u Zadar utorkom, četvrtkom i ndejljekom, a subotom čak u 13,15 sati.
Ona može biti izletnička samo za putnike koji se ukrcavaju u Rijeci, dok je povratak iz Zadra svakodnevno u 16,30 sati, što znači da u tom smjeru ne može biti izletnička linija već samo povratak onih koji će ga taj dan završiti u Rijeci oko 22 sat. Nedjeljom je iz zadra povratak u 16 sati a u Rijeci je Dubravka predviđena u 22,15 sati.
Cijena karte iz Zadra do Novalje za putnika je 20, eura, dok je do Raba i Velog Lošinja ista cijena od 32 eura.
Zadarska linija do Rijeke imala je pristajanje u Silbi, Krku, te na Rabu i bila je koncipirana 4 sata vožnje, 4 sata stajanja i 4 sata povratka.