Brodska linija Zadar – Preko koju održava starudija od broda Lara umjesto Dore, iz flote Jadrolinije postala je komercijalna.
Umjesto 26 kuna (3.45 eura), putnici od 2. lipnja plaćaju prijevoz u jednom smjeru 57,26 kuna, odnosno 7,60 eura. Ukazala je na to jedna putnica, koja je unaprijed kupila kartu za 15. lipnja po cijeni kakve nema na stranici Jadrolinije. Na trajektnoj liniji iz Gaženice cijena ostaje 3,45 aura za kupljenu kartu koja će važiti 30. lipnja.
Iz sjedišta državnog brodara jučer smo brzo dobili obrazloženje jer se vratila glasnogovornica Marija Zaputović.
“Prilikom online kupnje karata za brodsku liniju 409 ukalkulirane su nove sezonske cijene, no na web stranici je greškom objavljena prošlogodišnja verzija cjenika. Link na novi cjenik možete pronaći ovdje (vožnja traje 25 minuta, a sezonski cijenik će važiti do 1. listopada, op.a). Riječ je o liniji bez obveze javne usluge te sukladno tome brodar formira cijene na tržištu.
Isto pitanje poslali smo i državnoj Agenciji za obalni linijski pomorski promet sa sjedištem u Splitu koja se i ovaj put oglušila na novinarski upit. Kao i posljednji put kada smo ih pitali je li se tko u svibnju javio na iskazivanje interesa za održavanje te linije.
Uvjet je bio prijevoz putnika po cijeni od 19 kn (izvansezonska cijena), 26 kn (sezonska cijena) dok je 10 kuna trebala iznositi otočna cijena.
Prije toga je šefica agencija Paula Vidović za naš portal najavila natječaj za održavanje te linije pod državnoj subvenciji dio kojeg još nije došlo. Ali direktor Jadrolinije David Sopta u javnosti je obznanio kako će to biti krajem ove godine.
Istina je jedino da Jadrolinija ovo ljeto želi zaraditi na toj jednoj od najprometnijih linija. Ali ne samo na račun turista već i domaćih ljudi kojima ona više neće tako jeftina da s njom odu u Preko na jedan dan.
Na jedinom natječaju za tu liniju TP Line, firma u vlasništvu Tankerske plovidbe uvjerljivo je pobijedila, a Agencija ga je poništila.
Kada se i ako se opet objavi, Tankerska plovidba će ga razmotriti, jutros nam je to rekao Mario Pavić, predsjednik Uprave. Naravno da oni nisu pozvani na održavanje te linije po komercijalnim uvjetima iako imaju katamarane koji bi brzinom, kapacitetom i komforom zadovoljio tu cijenu.