Kopanje kanala do 1. lipnja, postavljanje asfalta do 15. lipnja – tako je zvučala mantra koju se uoči sezone moglo često čuti iz Gradske uprave i Odvodnje. Na stranu što glavna sezona počinje prije 15. lipnja i što se radi o pojedinim prometnicama kojima prolazi veliki broj turista, žitelji Dikla i Puntamike nadali su se da će se barem ti i takvi rokovi ispoštovati.
Posebno se pokazalo problematičnim zatvaranje tristotinjak metara prometnice u Ulici Matije Gupca, između hotela Mediteran i semafora kod škole na Boriku. Brojni turisti autobusima i kamperima u čudu bi dolazili do zatvorenog raskrižja, koje bi im davalo opciju prolaska kroz uske uličice desno ili kroz Ulicu Maka Dizdara, koja jedva da može biti i jednosmjerna. Nije bilo rijetko da bi zaglavili negdje na tom putu pa bi se vraćali u rikverc i tražili alternative.
Prije tjedan dana stavljen je prvi sloj asfalta a oduševljeni stanari cijeli su vikend radosno prolazili uz prepreke, makar znak i pokazivao zabranu prometa. U ponedjeljak šok – cesta je opet zatvorena, a radnici su počeli kopati rupe (kocke) u novom sloju asfalta. Tjedan dana nakon obećanog zadnjeg roka asfaltera iz turističkih područja, na Dan antifašističke borbe, na „gradilištu” uz pizzeriju Šime, na svih tristotinjak metara dužine, jedan radnik premjerava rupe i priprema ga za nove radove.
– Radovi u Ulici Matije Gupca bit će gotovi do kraja tjedna. Asfalt je stavljen u brojnim okolnim ulicama, Maka Dizdara, Asje Petričić, Branka Vodnika, Valerije del Ponte, uopće puno je napravljeno u mjesnim odborima Brodarica, Puntamika i Diklo. Na Diklu su riješeni ulice Varešića, Školska, Grancarića, a 150 do 200 metara Rampade nije moglo biti napravljeno zbog nepovoljnih uvjeta za postavljanje asfalta. Vodovod radi prespoj na Putu Krčeva i Putu Njivica, do kraja mjeseca radovi će i tu biti gotovi. Do kraja ljeta više se neće dirati u gradilišta uz more, najavio je direktor Odvodnje Grgo Peronja.
Inače, Ludwig Pfeiffer nakon početnog zaostajanja podigao je ritam radova, ne toliko da bi bio učinkovito poput Strabaga na Bokanjcu, ali je svjedno digao postotak dovršenosti cijelog projekta na oko 57 posto.