Direktorica županijske TZ, Mihaela Kadija i dalje radi na promociji zadarske gastronomije. Nakon Beča ručak zadarskih kuhara priređen je u Parizu o čemu su iz TZ posllai objavu:
U sklopu posjeda povijesne vile na periferiji Pariza, u neuobičajenoj i originalnoj formi nazvanoj SECRET PEREGRINATION odnosno Tajno putovanje, održana je turistička prezentacija Hrvatske s naglaskom na Zadarsku županiju za 15-ak francuskih top influencera.
Turistička zajednica Zadarske županije je zajedno s Predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u Parizu i uz podršku lokalnih partnera, organizirala ovo cjelodnevno neuobičajeno događanje koje je bilo podijeljeno u nekoliko dijelova odnosno tematskih cjelina. Značajno je istaknuti kako sudionici/influenceri do samog dolaska na mjesto događanja nisu znali o kakvoj je vrsti događaja je riječ niti koja se destinacija predstavlja, a kako bi im tzv. tajno putovanje bilo zanimljivije i atraktivnije.
U uvodnom su dijelu odnosno u programu dobrodošlice stoga trebali otkriti o kojoj se destinaciji radi, u čemu im je pomogla dalmatinska glazba, jela (paški rafijoli) i pića, a također i fotografije, te opisne natuknice kojima su kroz niz poznatih podataka o našoj zemlji doznali kako su im domaćini Hrvatska odnosno Zadarska županija.
Uslijedile su radionice hrane s Paškim sirom, aromatičnim biljem, maslinovim uljem te suhim smokvama i bajamima, kao i uživanje u vrhunskim vinima Zadarske županije i to pjenušcu Primo vinarije Degarra, Pošipu vinarije Bora, Crljenku i Muškatu žutom Kraljevskih vinograda. Oduševljeni su influenceri sudjelovali i u degustacijama na slijepo u kojima su pogađali temeljnu namirnicu u posluženim im jelima pa su tako okusivši paške Koludraške štrike, Paški sir, Maraschino, pekmez od smokve, maslinovo ulje i marinirane inćune prepoznavali karakteristične namirnice i okuse koje ih čine posebnim.
Ručak u izvedbi chefa Josipa Vrsaljka, uz asistenciju mladoga Bruna Kalmete, sastojao se od tri slijeda koja su se pripremala na licu mjesta, a posluženi su odležani brancin s kremom od salikornije i graška, emulzije od balzamičnog octa maraske, gelom od krastavca i zelene jabuke i marmelade od limuna, zatim rižot od jadranskog škampa s peršinovim uljem i na kraju očaravajući desert od naranče, čokolade, bajama i šafrana. Slijedila je interaktivna radionica koju je održala Ana Matulić iz OPG-a Matulić na temu izrade kozmetike u kojoj su influenceri aktivno sudjelovali i za sebe izradili personalizirani balzam za usne.
Ovo iznimno sadržajno bogato događanje završilo je zabavom na bazenu čija je centralna tema bila priča o Maraschinu, te koktel na njegovoj bazi odnosno Maraschino Kiss u kojem su sudionici ove originalne prezentacije sa zadovoljstvom uživali. Kao uspomenu na Hrvatsku i Zadarsku županiju, influenceri su dobili i privremene tetovaže s hrvatskim motivima – tradicionalnom Paškom čipkom.
“Slijedeći značajne trendove u promociji putem digitalnih medija, a osobito putem društvenih mreža, Turistička je zajednica Zadarske županije ovim događanjem predstavila eno-gastronomsko bogatstvo naše županije, te smo time nastavili ovogodišnji uspješni slijed događanja kojima nastojimo brendirati regiju kao eno-gastro destinaciju, što je jedna od prioritetnih aktivnosti TZ Zadarske županije., izjavila je direktorica Mihaela Kadija izjavila.
Ponosno smo ponudili francuskim influencerima, većinom specijaliziranim za gastronomiju, naše prekrasne delicije i odlične nagrađivane proizvode koji mogu stati uz bok svjetskim brendovima, a njihovu posebnost čini raznoliko i plodno podneblje Zadarske županije i vrijedne ruke naših ljudi koji ih stvaraju i nude dodaja je Ka
U uvodnom su dijelu odnosno u programu dobrodošlice stoga trebali otkriti o kojoj se destinaciji radi, u čemu im je pomogla dalmatinska glazba, jela (paški rafijoli) i pića, a također i fotografije, te opisne natuknice kojima su kroz niz poznatih podataka o našoj zemlji doznali kako su im domaćini Hrvatska odnosno Zadarska županija.
Uslijedile su radionice hrane s Paškim sirom, aromatičnim biljem, maslinovim uljem te suhim smokvama i bajamima, kao i uživanje u vrhunskim vinima Zadarske županije i to pjenušcu Primo vinarije Degarra, Pošipu vinarije Bora, Crljenku i Muškatu žutom Kraljevskih vinograda. Oduševljeni su influenceri sudjelovali i u degustacijama na slijepo u kojima su pogađali temeljnu namirnicu u posluženim im jelima pa su tako okusivši paške Koludraške štrike, Paški sir, Maraschino, pekmez od smokve, maslinovo ulje i marinirane inćune prepoznavali karakteristične namirnice i okuse koje ih čine posebnim.
Ručak u izvedbi chefa Josipa Vrsaljka, uz asistenciju mladoga Bruna Kalmete, sastojao se od tri slijeda koja su se pripremala na licu mjesta, a posluženi su odležani brancin s kremom od salikornije i graška, emulzije od balzamičnog octa maraske, gelom od krastavca i zelene jabuke i marmelade od limuna, zatim rižot od jadranskog škampa s peršinovim uljem i na kraju očaravajući desert od naranče, čokolade, bajama i šafrana. Slijedila je interaktivna radionica koju je održala Ana Matulić iz OPG-a Matulić na temu izrade kozmetike u kojoj su influenceri aktivno sudjelovali i za sebe izradili personalizirani balzam za usne.
Ovo iznimno sadržajno bogato događanje završilo je zabavom na bazenu čija je centralna tema bila priča o Maraschinu, te koktel na njegovoj bazi odnosno Maraschino Kiss u kojem su sudionici ove originalne prezentacije sa zadovoljstvom uživali. Kao uspomenu na Hrvatsku i Zadarsku županiju, influenceri su dobili i privremene tetovaže s hrvatskim motivima – tradicionalnom Paškom čipkom.
“Slijedeći značajne trendove u promociji putem digitalnih medija, a osobito putem društvenih mreža, Turistička je zajednica Zadarske županije ovim događanjem predstavila eno-gastronomsko bogatstvo naše županije, te smo time nastavili ovogodišnji uspješni slijed događanja kojima nastojimo brendirati regiju kao eno-gastro destinaciju, što je jedna od prioritetnih aktivnosti TZ Zadarske županije., izjavila je direktorica Mihaela Kadija izjavila.
Ponosno smo ponudili francuskim influencerima, većinom specijaliziranim za gastronomiju, naše prekrasne delicije i odlične nagrađivane proizvode koji mogu stati uz bok svjetskim brendovima, a njihovu posebnost čini raznoliko i plodno podneblje Zadarske županije i vrijedne ruke naših ljudi koji ih stvaraju i nude dodaja je Kadija zahvaljujući direktorici predstavništva HTZ-a u Francuskoj Danijeli Mihalić Đurica na toj prilici.