Županija će mjesečno plaćati 7 359 eura zakupa 1022 kvadrata prostora u zgradi glavne pošte na Relji u koju preseljava 90-ak službenik iz nekoliko odjela.
Iz Odjela za upravljanje županijskom imovinom nisu odgovorili na upit koliko će trajati to privremeno rješenje jer ni sami to ne mogu znati s obzirom da tek slijede natječaji za uređenje i opremanje prostora u koje će jednog dana Županija biti na jednom mjestu preko Mosta.
Do sada su u novi prostor preseljen Odjel za obrazovanje, kulturu i sport, dio odjela za javnu nabavu i upravljanje imovinom, odsjek za imovinsko-pravne poslove, a u tijeku je preseljenje dijela Odjela za poljoprivredu, ribarstvo i EU fondove. Do rujna ove godine u zgradu Glavne pošte na Relji preselit će se dio Odjel za gospodarstvo i turizam te Odjel za opću upravu i dio Odjela za prostorno uređenje, zaštitu okoliša i komunalne poslove, najavili su iz Zadarske županija.
Na Relju je preseljenja i pisarnica iz prizemlja Doma županije u nadi da će pisma iz zgrada Hrvatske pošte prije stizati na adrese građana.
Državna korporacija Hrvatska pošta tako će više od godinu dana biti pretvorena u županijsku samoupravu dok se ne izvrši kombinacija s uređenjem zgrada u ulicama Ivana Mažuranića i J.J. Strossmayera gdje će se konačno preseliti županijske službe. Županija se za proces preseljenja kreditno zadužila na 4.2 milijuna eura.
Od Država su u doba ministra Gorana Marića dobili zgrade u kojima je Dom zdravlja i Državni inspektorat. Za njih je Zadarska županija morala osigurati odgovarajući prostor.
Dom zdravlja je uzeo kredit od 5 milijuna kuna da bi mogli urediti 12 ambulanti u Poliklinici gdje su dobili prostor za nula kuna, uz plaćanje režija. Međutim, njihovo preseljenje se otegnulo iz više razloga.
Nakon dugog traženja, Državni inspektorat bi se trebao preseliti u dio Gradske vijećnice na Trgu. Županija je za to preseljenje, planirano u rujnu, popravilo lift za 130 tisuća kuna. A kako će se osigurati parkiralište za 15 službenih vozila kao na sadašnjoj lokaciji, to inspekcija još nije otkrila.