Riva – dan poslije, tako bi se mogao nazvati povratak svakodnevnici nakon što su u petak skinute ograde s Gata Obale Petra Krešimira IV.
Iako će u Lučkoj upravi reći kako je sve kako je bilo, jer je obalni pojas obnovljen, a mul produžen za 15 metara, kakav je bio prije bombardiranja 1944. godine, Zadar ipak ima novu, staru rivu.
Ona je uglavnom pokrivena novim kamenim plaštom, koji će, istina, dobiti svoju patinu od mora koje je na mjestima već ušlo u pore vapnenca. Na prvom dijelu Rive, uz Sveučilište, djelomično je sačuvan stari kamen i bitve. Teško je očekivati kako će brački kamen imati boju i izlizanost kamenih ploča kakve su uglavnom bile prije ovog velikog zahvata.
Na rivi je postavljena oznaka lučkog područja kojim upravlja Lučka uprava Zadar, koja je bila i nositelj tog EU projekta obnove. Sutra bi njihovi nadzornici trebali zbog te forme tjerati kupače s rive. Makar bili u toplesu ili s psima, koji su godinama mokrili uz bitve. Naravno da neće. A hoće li ih tjerati s Mula s obzirom da će tu pristajati brodovi, znat će se iduće ljeto.
Ravnatelj LUZ-a Željko Knežević, najavio je kako će tu pristajat i turistički brodovi. Spominjani linijski promet električnim brodom. za sad spada u sferu znanstvene fantastike.
U tzv. zelenom pojasu Rive, koji je u nadležnosti Grada Zadra, brže bolje se danas vraćaju štandovi na najprometnijem potezu do Morskih orgulja, iznajmljenom za bagatelu. Njihova vozila opskrbe izbacila su škalju na kameni plašt koju neće nitko ukloniti.
Riva je službeno i dalje gradilište te će se do tehničkog pregleda dovršavati opremanje svjetionika te glancati detalji.
Međutim, Mul je odmah pretvoren u pristanište za polupodmornicu, čiji je vlasnik postavio dvije rampe za ukrcaj.
U podnožju mula ostao je dio pozornice “dm millennium jumpa”, zbog kojeg su radovi ubrzani i nije ih zaustavio ni najduži toplinski val.
te ograde s Gata Obale Petra Krešimira IV.
Iako će u Lučkoj upravi reći kako je sve kako je bilo, jer je obalni pojas obnovljen, a mul produžen za 15 metara, kakav je bio prije bombardiranja 1944. godine, Zadar ipak ima novu, staru rivu.
Ona je uglavnom pokrivena novim kamenim plaštom, koji će, istina, dobiti svoju patinu od mora koje je na mjestima već ušlo u pore vapnenca. Na prvom dijelu Rive, uz Sveučilište, djelomično je sačuvan stari kamen i bitve. Teško je očekivati kako će brački kamen imati boju i izlizanost kamenih ploča kakve su uglavnom bile prije ovog velikog zahvata.
Na rivi je postavljena oznaka lučkog područja kojim upravlja Lučka uprava Zadar, koja je bila i nositelj tog EU projekta obnove. Sutra bi njihovi nadzornici trebali zbog te forme tjerati kupače s rive. Makar bili u toplesu ili s psima, koji su godinama mokrili uz bitve. Naravno da neće. A hoće li ih tjerati s Mula s obzirom da će tu pristajati brodovi, znat će se iduće ljeto.
Ravnatelj LUZ-a Željko Knežević, najavio je kako će tu pristajat i turistički brodovi. Spominjani linijski promet električnim brodom. za sad spada u sferu znanstvene fantastike.
U tzv. zelenom pojasu Rive, koji je u nadležnosti Grada Zadra, brže bolje se danas vraćaju štandovi na najprometnijem potezu do Morskih orgulja, iznajmljenom za bagatelu. Njihova vozila opskrbe izbacila su škalju na kameni plašt koju neće nitko ukloniti.
Riva je službeno i dalje gradilište te će se do tehničkog pregleda dovršavati opremanje svjetionika te glancati detalji.
Međutim, Mul je odmah pretvoren u pristanište za polupodmornicu, čiji je vlasnik postavio dvije rampe za ukrcaj.
U podnožju mula ostao je dio pozornice “dm millennium jumpa”, zbog kojeg su radovi ubrzani i nije ih zaustavio ni najduži toplinski val.
Riva je prijepodne bila i mjesto za stvaranje uspomene iz Zadra, za utaživanje žeđi, ali i za parkiranje u hladu. Ona je „Čardak ni nebu a ni na zemlji” dok na jesen ne počnu novi radovi na uređenju zelenog pojasa.
Napokon će nestati prašnjava i za hodanje neugodna i neprimjerena škalja, jer je projektant Bobo Marov predložio puno bolje rješenje za parterno uređenje.
Ona je postavljena u prošli petak kako bi se sakrili ostaci radne površine gradilišta.