U redakciju je zaprimljen mail čitateljice koja se žali na situaciju na cesti u Diklu, točnije u ulici Rampada te moli da se upozore nadležne službe, ne bi li se spriječila potencijalna tragedija.
Naime, pri izvođenju radova na Aglomeraciji, radnici su zatrpali sve rešetke kroz koje je išla voda kad pada kiša. Izvođači su ostavili samo jedan šaht, odnosno jedini veći otvor, koji je gotovo zatrpan šljunkom i zemljom i u derutnom je stanju. Čitateljica je rekla kako stanovnici i inače imaju problema s tim.
Naime, u mailu je podsjetila na tragediju koja se dogodila davno, odnosno 1986., kad je jedna šestogodišnja djevojčica i poginula uslijed velike poplave, zbog takvog komunalnog nemara. Podsjećamo, dijete je zahvatila snažna bujica vode nedaleko od gostionice Konoba te ju odnijela u nezaštićeni otvor podzemnog kanala ispod prometnice, koji vodi u more. Vojnici JNA pronašli su je dva dana kasnije u moru ispred Zatona.
– Sigurna sam da nitko ne bi volio da se povijest ponovi, zaključila je.
Uz priložene slike pojasnila je situaciju. Neke rešetke sa slike su nedavno nespretno zatrpali asfaltom, ali opasnost ne jenjava.
Asfaltirani otvori duž ceste.
– S desne strane ceste se nalazi još jedan kanal, koji je također zatrpan, a vidno su uništene i rešetke, koje predstavljaju opasnost. Nažalost, nesavjesni građani preko njih prelaze i parkiraju svoje automobile na zelenu površinu pored starog bunara, svjedoči čitateljica.
Naručitelj radova u ulici Rampada je Odvodnja, a radove je izvodio Ludwig Pfeiffer.
– Ovakve otvore su sve, osim ovog jednog, zatrpali asfaltom, ukazuje čitateljica.
Poslan je novinarski upit direktoru Odvodnje, Grgi Peronji, iz kojeg doznajemo kako on nije upoznat s problemom na koji je upozorila čitateljica.
Poslali smo i fotografije, a Peronja je rekao kako će u ponedjeljak komunicirati s izvođačima radova, odnosno s koordinatorom njemačke tvrtke Ludwig Pfeiffer, koji se tad vraća s kolektivnog godišnjeg odmora.
U cijeloj ovoj priči, ulogu imaju projektanti, koji su možda predvidjeli otvore za oborinske vode, ali i nadzorna služba, koja je najvažnija karika odgovornosti za izvedbu projekta.
Katastrofično stanje šahtova.