ji su postigli držeći otvorenim 9 godina natječaj za koncesiju nad Marinom Zadar koja je još uvijek s razlogom Tankerkomercova. Idućeg tjedna bit će 9. rođendan natječaja za dodjelu 30 godišnje koncesije nad marinom u Vruljici.
U prostorijama Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture u 14 sati 1. rujna 2014. godine započelo je javno otvaranje pristiglih ponuda za dodjelu koncesije. U roku je pristiglo ih pet ali komisija još nikako da odluči kome bi dala koncesiju između Tankerkomerca, Marina Signum dd, Zadar i Olive Island doo, Sutomišćica, ACI dd, Opatija, Belle Adria doo i konzorcija „Porto Jadera 1177″ te Zajednice ponuditelja Dogus marina upravljanje, Marina Dalmacija, Dogus Marine Croatia i Dogus Holding A.S.
Smiješno je uopće spominjati da Turci, koji su imali najpovoljniju ponudu, odavno više nemaju tri firme iz tadašnje zajednice.
Sve prepreke koje je tijekom ovih godina navodio ministar Oleg Butković odavno su uklonjene. Ne postoji niti jedan razlog da se natječaj ne bi poništio, osim održavanja stanja radi nečijih interesa.
Kako HDZ voli slaviti godišnjice, ova zadarska trebala bi ući u njihov kalendar obilježavanja
Tankerkomerc je, među ostalim, sudski prisiljen predati u posjed Državi marinu. I onda dolazi do još jedne godišnjice na slavu i ponos ministra Butkovića kojem su posljednjih godinu dana puna usta nove ACI-jeve marine u Rijeci.
Od isticanja kako će to biti najveće ulaganje u nautički turizam od 150 milijuna eura, Butković je zaboravio na najavu kako će Lučka uprava Zadar (LUZ) preuzeti Marinu Zadar iz siječnja 2022. godine. Potpredsjednik Vlade i prije koji dan je bio u Zadru ali nije bila prilika podsjetiti ga na posljednju najavu iz listopada 2022.
Vlada je o tome trebala donijeti odluku roku od mjesec dana. Samo što nije, uvjeravao je ministar mora na naknadna novinarska pitanje. Hoće li Vlada RH barem na 10. godišnjicu otvorenog natječaja za koncesiju nad najstarijom marinom u Hrvatskoj, donijeli odluku o poništenju natječaja? Teško. Bit će to izborna godina, uvjereni su dobri poznavatelji prilika.
Bili smo iznenađeni kada je jedan od bivših direktora iz nekad bratske firme bio uvjeren kako je Marina prešla pod LUZ. Tako to javnost pamti i zato političari govore ono što nemaju hrabrosti napraviti jer vode PR politiku kojoj su oni sami sebi svrha.
U Tankerkomercu se ne uzbuđuju oko toga da im je marina i dalje bez koncesije. Vezovi se pune i prazne kao i svake godine, a taj prihod im osigurava poslovanje.