Sve počinje ili se nastavlja u rujnu, ali ne i radovi na raskrižju Žmirića koje već godinama pripremaju Hrvatske ceste.
Iako je izvođač radova – Strabag Hrvatska izabran u kolovozu, nadzor koji treba uvesti izvođača u posao daleko je još od odluke izbora najpovoljnije ponude koje su otvorene još u ožujku. Veliki je to posao, procijenjen na 2,5 milijuna kuna (tako je objavljen natječaj a što je od 2023. godine iznos od 300 tisuća eura) za koji je pristiglo šest ponuda.
Na pitanje kada će biti izabran nadzor i kad će početi radovi, iz sjedišta Hrvatskih cesta smo dobili odgovor koji potvrđuje naš navod.
Što se tiče odabira za predmet nabave „Kompletan nadzor rekonstrukcije raskrižja državne ceste oznake DC306 s ulicama Put Nina i Matije Gupca u Zadru”, kako i sami navodite, postupak javne nabave još nije okončan, te stoga nismo u mogućnosti komentirati postupak u tijeku. Po Odluci o odabiru, pristupit će se potpisu ugovora i uvođenju u posao u cilju izvođenja predmetnih radova.
Zašto se toliko čeka, iz Hrvatskih cesta nam nisu odgovorili. Nema sumnje da bi taj posao želio D&Z koji potpisuje sam projekt kojeg su procijenili na 7 milijuna eura da bi Strabag da ponudu od 5,5 milijuna eura. Bit će tu dodatnih radova i financiranja kojeg mora odobriti nadzor da bi to prihvatio investitor.
Ponuda Eptisa Adria i D&Z iznosi 188.000 eura i druga je po veličini iznosa. Najveću ponudu od 191.981 eura (oko 1,4 milijuna kuna) dostavila zagrebačka-zadarska zajednica ponuditelja Investinženjering i Civil Engineering Consultanc. Najniža ponuda što nije glavni kriterij za uslugu priložena je od Geoprojekta iz Splita na iznos od 126.681 eura.
Iz Hrvatskih cesta su na novinarski upit napomenuli kako je sastavni dio natječajne dokumentacije za izvođenje radova bio i elaborat privremene regulacije prometa. Kada će do nje doći s obzirom na rok za izvođenje radova od 15 mjeseci, samo nebo zna umjesto Hrvatskih cesta.