Agencija za obalni i linijski promet sa sjedištem u Splitu objavila je 12. rujna 13 poziva za iskaz interesa na održavanju javnog prijevoza bez subvencije države.
To im je zakonska obaveza prema direktivi Europske unije koja se naravno protivi subvencioniranju javnog pomorskog prijevoza, da vide ima li koji domaći ili strani brdar koji bi oslobodio Državu tog strašnog troška.
Prvi put i da Agencija koristi izraz RO-RO putnički brodovi umjesto trajekt u objavljenim pozivima za iskazivanje interesa za koji je rok tek 20 dana. U tom paketu našla se i trajektna linija Biograd – Tkon koju održava Jadrolinija uz državnu subvenciju.
Poziv za iskazivanje interesa uvertira je natječaj za održavanje te linije uz pomoć Države.
U uvjetima se propisuje cijena karata u sezoni i van sezone, kako za putnike tako i za motorna vozila, radne strojeve te bicikle. Ovo proljeće je trajekt Jadrolinije bio prepun bicikla Slovenaca tako da je morala ići dodatna linija. A prema uvjetima iskaza interesa cijena za osobe i bicikle je ista. Van sezone 2,12 eura a u sezoni 3,32 eura. Za osobna vozila, cijena van sezone bila bi 9,95 a tijekom turističke sezone 13,99 eura.
Na istoj državnoj liniji Biograd – Tkon, iste su cijene važile i ove godine, ali razlika je u tom što je Jadrolinija na natječaju dobila koncesiju. Procijenjena vrijednost linije, Biograd – Tkon bila 54.3 milijuna kuna. Ugovor se mogao sklopiti na tri godine s mogućnosti produljenja do 2030. godine.
U međuvremenu je napravljeno novo trajektno pristanište u Tkonu uz pomoć EU finnaciranje, a priprema se i u Biogradu.