Kad će početi radovi na rekonstrukcija raskrižja Žmirića, taj odgovor nismo dočekali ni nakon 10 dana od kada smo ga postavili u Hrvatskim cestama.
Strabag je na natječaj procijenjene vrijednosti 7 milijuna eura bez PDV-a, još ovog ljeta dobio posao s ponudom od 5,5 milijuna za taj dugo očekivani zahvat. Bili su povoljniju od COLAS-a s ponudom od oko 6 milijuna i Sarađena koji je licitirao sa 6,5 milijuna eura.
Samo u Hrvatskim cestama znaju zbog čega se čekalo gotovo 7 mjeseci kako bi se izabrao nadzor koji će uvesti u posao Strabaga, izvođača radova na najvećem cestovnom zahvatu u Zadru.
U petak je objavljeno kako je najpovoljniju ponudu za kompletan nadzor od 15 mjeseci koliko je rok za izvršenje radova, dao Geoprojekta iz Splita s iznos od 126.681 eura. Procjena vrijednosti je bila 300 tisuća eura, a konkurencija je bila žestoka od šest ponuđača. Među njima je bila i ponuda samog izrađivača projektne dokumentacije D&Z u vlasništvu Zdravka Livakovića
Zajednica Eptisa Adria i D&Z, dali su ponudu na 188 tisuća eura s kojom su bili drugi po veličini iznosa. Dugo se vagalo, ali na kraju su izabrani Splićani na što postoji rok žalbe.
Ako nije najskuplji, kao nedavno otvorena zaobilaznica u Rijeci, onda se rekonstrukcija raslrižja Žmirića najviše pripremale. Davno je bilo kada su Hrvatske ceste uredili državnu cestu do Vira, da bi se odmah tražile izmjena Detaljnog plana i to zbog raskrižja na kojem nastaje gužva tijekom ljetnih mjeseci.
Iako je bilo navijanja za rotor, naručena studija dala je odgovor u semaforiziranom raskrižju. Projekt je napravio D&Z, a Hrvatske ceste su godinama imala plan s 54 milijuna kuna koliko je trebala koštati ta rekonstrukcija. Ona uključuje dvije privremene ceste koje je tražio Grad Zadar, a koje će naravno, ostati stalne ulice. Platit će ih Hrvatske ceste.
Kojim tempom će se odvijati radovima na raskrižju Žmirići te kako će izgledati privremena regulacija prometa, to su pitanja na koje iz Hrvatskih cesta čekamo odgovore.