Direktor Milan Šangulin sa svih strana prima čestitke za organizaciju i uspješnost 25. Biograd Boat Showa (BBS).
Tijekom pet dana kroz sajam u Ilirijinoj marini Kornati prošlo je 23 026 posjetitelja. Rekordna brojka ulaznica koja završava s 26 kao da je nagovijestila pripreme i dogovore za 26. BBS. Direktor Šangulin, koji nam je jutros rekao kako nije nimalo umoran, već ima spremne ideje za sajam dogodine. Biograd Boat Show posljednji je nautički sajam u godini ali po svemu sudeći postaje jedan od najvažnijih sajmova u Europi.
– Rasturili smo na sve strane, kazat će Šangulin, ponavljajući kako lani nisu znali kako nadmašiti 24. sajam, da bi kroz jubilarni postali svjesni da su se visoko popeli na ljestvici sajmova u Europi. Čak i u luksuznom asortimanu brodova za koje su nadogradili još jedna gat, te podigli još jednu halu za brodsku opremu.
Biogradski sajam ima svoje posebnosti. Osim sjajne organizacije kojoj pogoduje činjenica da se sajam organizira u vlastitoj marini te je zakup povoljan – gastro i zabava odavno su postali brend tog sajma. U malom mjestu od 5000 ljudi, napravili smo svjetski show, zadovoljan je Šangulin. Samo u petak, zabava je počela na gatu Croatia Yachtinga u 16 sati, nastavila se u domaćinsku časopisa Yachting, a nakon trosatnog nastupa Gulliana, „after party” je završio u 4 sata ujutro.
Zadnji sajam u kalendarskoj godini mogao se pohvaliti s 50 premijera, kvalitetom i veličinom brodova. Međutim, na biogradskom sajmu, samom lokacijom i organizacijom, postoji jedna posebna atmosfera u kojoj i dalje vlada entuzijazam.
Vjernost izlagača postignuta je time, što se prema Šangulinovim riječima postiže vin-vin situacija. Ključ uspjeha je ta lojalnost kojom organizatori svima njima nastoje izaći ususret.
Charter tvrtke su posebno oduševljeni ovogodišnjim sajmom. Neslužbeno sam ih anketirao. Kažu da su imali dvostruko i trostruko bolje poslovanje u odnosu na prošlu godinu. Imali su stalne sastanke, a nakon što se umore imaju hranu i piće tako da nitko od njih nije morao izlaziti iz kruga marine. Promet jahti u toj maloj hali bio je oko milijarde eura, navodi direktor BBS.
Milan Šangulin koji je od prve godine vodi i organizira BBS s razlogom i može reći da je taj sajam postao važan, da je „in” u svijetu nautike, jer sve je više onih koji žele jaču i bolju suradnju s Biograd Boat Show.
Prepoznatljiv sajam svake godine u svakom pogledu sve više napreduje!