Tankerska plovidba postala je dokapitalizacijom najveći dioničar Atlantske plovidbe iz Dubrovnika. Prema informacijama Središnje depozitarne agencije zadarski brodar posjeduje 39.10 posto dionica čija je vrijednost 42 milijuna eura.
Oni jesu većinski vlasnici, ali hoće li (kao i u slučajevima s Turisthotelom i Tankerskom Next Generation) doći do toga da otkupe sve ostale dionice i izbrišu se sa Zagrebačke burze, još je uvijek neizvjesno. Tankerska plovidba trebala bi uskoro objaviti obveznu ponudu u kojoj će, kako se pretpostavlja, cijena dionice ATPL-R-A biti 53.50 eura.
Ključnu ulogu u tome imat će drugi pojedinačni dioničar Igor Bilbija koji preko HIT vrijednosnica drži 8.53 posto dionica što je zbog dokapitalizacije smanjen udio od 12 posto.
Taj se Zagrepčanin od 2003. do 2019. godine bavi privatnim ulaganjem, s posebnim naglaskom na suhu rasutu robu. Tijekom tog razdoblja, Bilbija je stekao udio od približno 16 posto u Atlantskoj plovidbi d.d. Od 2019. godine, Bilbija je time predsjednik Nadzornog odbora, odnosno i dalje je predsjednik Upravnog odbora Atlantske.
Dubrovačka kompanija drugačije je strukturirana i uvijek će imati sjedište u Dubrovniku. Atlantska plovidba, osim što ima flotu od 13 brodova za rasute terete, u svom portfelju ima još pet tvrtki. Bivša HDZ-ova zastupnica Sanja Putica, voditeljica je odnosa s investitorima i javnošću u Atlantskoj plovidbi. U neko doba enormne zarade i oni su kupovali hotele koje su zatim prodali turističkim kućama.
To isto napravila je i Tankerska plovidba koja posljednjih mjeseci prima puste nagrade za ogromne prihode i dobit koje su ostvarili lani te za svoj investicijski ciklus kojeg vode pod geslom „daj dite materi”, što se ne može odnositi na dubrovačku Atlantsku plovidbu i dubrovačku pomorsku tradiciju.