Premda je i dalje na snazi zabrana radova, gradilište Marine Drage i nakon inspekcijskih nadzora prodaje vezove i reklamira se bez dozvole za rad.
O tome neće biti ni riječi na konferenciji o lučkoj infrastrukturi na kojoj će biti ministar mora, Oleg Butković. Na konferenciji će sudjelovati i župan Božidar Longin. On je potpisao ugovor s investitorima iz Karlovca te je uoči konferencije za Zadarski list izjavio: nakon što je lani odabran koncesionar, započeli su radovi na izgradnji Marine Drage. U kombinaciji s investicijom Županijske lučke uprave u javni dio luke, naselje Drage i Općina Pakoštane prometnut će se u novo nautičko središte u našoj županiji. Radi se o marini do 200 vezova u koje odabrani koncesionar planira uložiti gotovo 63 milijuna kuna. Ugovor o koncesiji je potpisan i radovi su započeli, govori Longin.
Međutim, netko je županu dao stare podatke o marinama za Zadarski list.
Koncesijski ugovor potpisan je 2021. godine, pa je lani produžen za 9 mjeseci na županijskoj skupštini.
Građevinska inspekcija zatvorila je gradilište, o čemu smo također izvijestili javnost. Došlo je do promijene lokacijskih uvjeta za objekte, a nemaju izmjenu građevinske dozvole. Na gradilištu nikada nije bilo ni obavezne ploče građenja. Ali još uvijek stoji znak zabrane kojeg je stavila građevinska inspekcija.
– Inspekcijski postupci građevinske i turističke inspekcije Državnog inspektorata su u tijeku. O do sada utvrđenom činjeničnom stanju dopisom je obaviješteno i Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, Lučka kapetanija Zadar., posljednja je informacija iz Državnog inspektorata.
Marina Drage daleko je od uporabne dozvole, a samim time ne može imati ni dozvolu za rad resornog ministarstva. Međutim, ona radi na morskom dijelu pomorskog dobra i oglašava se na internetskoj stranici.
Eto pitanja za ministra Butkovića.
Ista situacija je i drugoj marini koja se gradi u Sv. Filipu i Jakovu. Županija je dala koncesiju Sunčanom resortu u vlasništvu Jake Andabaka.
SDP-ova vijećnica Vedrana Mišković prošlog je tjedna na Skupštini iznijela stanje o dijelu ilegalnog zahvata. Ove godine, investitor je zatražio i dobio novu izmjenu i dopunu lokacijske dozvole s lučkom infrastrukturom puno većih gabarita nego što je to predviđeno UPU-om, natječajnom dokumentacijom i prethodnom građevinskom dozvolom. To se lijepo vidi uvidom u Geoportal ISPU. Posljedično, bitno će se povećati broj vezova pa će investitoru projekt biti znatno profitabilniji. Gradnja u povećanim gabaritima već je započeta, iako još nema izmjene građevinske dozvole, navela je SDP-ova vijećnica.
Iz Državnog inspektorata najavili su nadzor i tog gradilišta.
Investitori su već idućeg dana u Zadarskom listu objavili oglas kojom se nudi posao u budućoj marina već ovog proljeća, a želeći poručiti kako oni otvaraju nova radna mjesta. To je inača floskula lokalnih političara kada pogoduju izvjesnim investitorima. Načelnik općine Sv. Filip i Jakov uspio je doći do dvije marine. Za onu u Sv. Petru još nije potpisan koncesijski ugovor iako je odluka brže bolje stavljana na Skupštinu još u svibnju. I dalje je sporna pristupna cesta.
Kako stvari stoje, problematične su sve tri koncesije za marin koje je dala Zadarska županija.