Lani je u Zadarskoj županiji zabilježeno više od 15,2 milijuna turističkih noćenja, a više od dvije trećine tih noćenja ostvarene su u dva udarna mjeseca – srpnju i kolovozu. Direktorica Turističke zajednice Zadarske županije, Mihaela Kadija tvrdi da je tu dosegnut limit.
“Moramo biti svjesni da su srpanj i kolovoz u svim destinacijama određeni za masovni turizam. Tada ljudi najviše putuju u svjetskim razmjerima i tada ćemo uvijek biti u gužvi. Tad ćemo nekad imati i goste manje platežne moći, izjavila je Kadija za Radio Zadar.
Cilj je i dalje povećavati broj turističkih dolazaka i noćenja, ali nužno je te brojke raširiti kroz čitavu godinu… Na tom tragu je informacija da je u našoj županiji Novu godinu dočekalo 13 i pol tisuća turista. Privukla ih je dijelom i specijalizirana ponuda, istaknula je Kadija.
Ona najavljuje novi pristup – stvaranju premium proizvoda.
– Novi luksuz nije više ekstravagancija već ponuda doživljaja na destinaciji. Bazičan primjer može biti grožđe iz kojeg nastaje vino, ali kada se vino gostu predstavi kroz kušanje, prezentaciju… tada se taj proizvod oplemenjuje, goste se odlično osjeća, stječe priču o destinaciji, to mu ostaje u sjećanju, protumačila je direktorica Županijske TZ.
Na svim turističkim razinama želi se privući što bogatije goste. Za to su neophodni hoteli visoke kvalitete, ali i borba s ilegalnim iznajmljivačima.
– Svakako nam je potrebna suradnja svih tijela da se detektira siva odnosno crna ekonomija. Time bi se dijelom otvorio i prostor za izgradnju novih hotela jer ne bi bilo nelojalne konkurencije, zaključila je Kadija.