Postblagdanski nastavak građevinskih radova na uređenju zelene površine na zadarskoj rivi nije se intezivirao sudeći prema jučerašnjoj fotogaleriji. Na gradilištu su tek hrpe i kanali, bez ograde i zaštite, par strojeva, a nigdje radnika.
Nakon što je u kolovozu odabran izvođač za uređenje Rive, G.A.M.I.K. d.o.o. iz Podstrane započeo je radove u prosincu. Kašnjenje je zbog kiše, opravdali su ih iz Grada Zadra.
Oni su dali najpovoljniju ponudu, 100 tisuća nižu od procijenjenih 960 tisuća eura za uređenje i rekonstrukciju pješačko-biciklističkih staza i zelenih površina na obali Petra Krešimira IV.
Predviđeni rok završetka izvođenja ugovorenih radova je 6 mjeseca od dana uvođenja u posao što bi značilo da bi radovi trebali biti gotovi do ljeta, no stanje na gradilištu za sada ne izgleda obećavajuće.
Nasadi bi trebali u travanju početi sa sadnjom u gredicama na kojima se ovim projektom mijenjaju rubnicu. Uz njih su iskopani kanali za navodnjavanje, što će Nasadima biti značajno u održavanju zelenih površina.
I kao što smo već pisali, u tom će projektu ostati neuređen pješački dio rive, između zelenog i obalnog, a koji je nasut škaljom na kojoj more stvara kanale.
Kako stoji u Glavnom projektu, koji potpisuje arhitektonski studio RENE, planira se „prvenstveno uređenje pješačkih staza unutar zelenog pojasa Obale Petra Krešimira u Zadru, te biciklističke staze u sklopu nogostupa uz obodnu prometnicu. Primarni cilj projekta je ugradnja rubnjaka između staza i zelenih površina kako bi se definirala trasa pješaka od zelenih površina”.
– Predviđeno i postavljanje novog kamenog opločenja u produžetku Karda koje bi se spojilo sa kamenim opločenjem na obalnom pojasu Rive. Uvažavajući potrebu za trasom biciklističke staze ista se predviđa na dijelu južnog pločnika duž prometnice Mihovila Pavlinovića i Zadarskog Mira 1358. Iz tog razloga projektom je predviđena i zamjena dotrajalog završnog sloja istog pločnika, navodi se u tekstu.
Projektanti iz zadarskog RENE predvidjeli su ugradnju 3 “špine” za pitku vodu. Dvije su već ugrađena prema projektu Petra Kozine. Također, predviđen je i novi razmještaj nekih klupa kako bi se prilagodio novim obodima šetnice.