Luka nautičkog turizma s benzinskom crpkom u Sv. Petru još nije ugovorena s izabranim koncesionarom – Laborom iz Turnja jer nema ugovora za pristupni put do marine s benzinskom crpkom.
Izabrani koncesionar po natječaju Zadarske županije iz ožujka prošle godine još nije ispunio glavni uvjet.
Naime, budući ovlaštenik koncesije je u obvezi sufinancirati izgradnju neposrednog pristupnog puta predmetnog lučkog područja koje se daje u koncesiju, na javnu prometnu površinu, tako što će snositi polovični iznos ukupnog troška izgradnje, glavna je odredba natječaja i odluke Županijske skupštine.
Dodaje se kako će “odabrani ponuditelj biti u obvezi, prije sklapanja Ugovora o koncesiji, dostaviti davatelju koncesije Ugovor o sufinanciranju izgradnje pristupnog puta s Općinom Sveti Filip i Jakov.”
– Nismo dobili ni pismo namjere, kazao je žalosnim glasom načelnik Općine Sveti Filip i Jakov Zoran Pelicarić, dodajući kako je još uvijek „status quo”. U listopadu prošle godine, kada smo ga zvali po istom pitanju, bio je optimističan. Načelnik je najavio kako je to tehničko pitanje koje će biti riješeno na prvoj sjednici Općinskog vijeća.
Pročelnik Krešimir Laštro, ujedno i predsjednik Povjerenstva za dodjelu koncesije na novinarski upit prošlog petka, ponovio je odgovor kojeg nam je dao u prosincu.
– Ugovor o koncesiji na pomorskom dobru u svrhu izgradnje i gospodarskog korištenja luke posebne namjene – luka nautičkog turizma s benzinskom crpkom „Sv. Petar”, Općina Sveti Filip i Jakov, još nije potpisan, budući da je postupak ugovaranja međusobnih odnosa između Općine Sveti Filip i Jakov i odabranog ponuditelja oko sufinanciranja izgradnje pristupnog puta još u tijeku, kopirao je Laštro svoj odgovor.
Pitanje je kako će se provesti odluka o izboru koncesionara za tu marinu kojeg je Županija namjeravala dati na 20 godina, s obzirom da su prošli rokovi .
Županijska skupština je na sjednici 21. lipnja odluku o izboru koncesionara naknadno uvrstila i izglasala.
U natječaju postoji jedna odredba koja kaže: Davatelj koncesije odabranom najpovoljnijem ponuditelju nudi sklapanje ugovora o koncesiji najkasnije u roku od 15 dana od isteka razdoblja mirovanja, odnosno 15 dana od dana kada je odluka o davanju koncesije postala izvršna.
Taj rok je prošao odavno, a nadležno Povjerenstvo bi trebalo znati da je prošlo više od pola godine kako se nije ugovorio pristupni put između Marka Santinija i načelnika Zorana Pelicarića kao glavni uvjet za ugovor o koncesiji.
Kod nas je sve moguće bez obzira na propise, pa u Županiji mogu čekati dogovor između potencijalnih investitora te koncesije s općinskom vlasti u Sv. Filip i Jakovu.
Ne bi bilo čudno pored Ministarstva mora koje drži 10 godina otvoren natječaj za koncesiju na Marinu Zadar.