Solana Pag, Turistička zajednica Grada Paga i mali proizvođači otoka Paga predstavit će suradnju koja ima za cilj unaprijediti povezivanje, prodaju i promociju malih proizvođača otoka Paga, iniciranu prošlogodišnjim projektom „Misec Paške soli” .
Predstavljanje će se održati u srijedu, 7. veljače 2024. s početkom u 11 sati u Muzeju solarstva u gradu Pagu (Magazini soli, 23250 otok Pag).
– Ovu prigodu iskoristit ćemo da Vam kroz druženje i autentičnu gastro ponudu, predstavimo sve što je pripremljeno za realizaciju ove inicijative, čija provedba kreće odmah. Predstavljanje ima za cilj da se potakne što više malih proizvođača autohtonih proizvoda s ovog područja, ali i ne samo njih, na priključenje ovom projektu s ciljem bolje prepoznatljivosti otoka Paga, kao jedinstvene destinacije, koja nudi mnoga blaga koja mnogi tek trebaju otkriti, najavili su organizatori.
Prisutnima će se ispred TZ Grada Paga obratiti direktorica Vesna Karavanić, u ime Solane Pag, direktor Josip Ćapin, a njima će se u predstavljanju ove inicijative pridružiti i više malih proizvođača s područja otoka Paga kao što su Namorana ART, Nikol Jakopić Donadić i Sunčana More.
Grad Pag iza svoje kamene vanjštine skriva pravu riznicu blaga, a paška janjetina, paška sol i paški sir, koji nose oznaku izvornosti, postali su svjetski poznati gastronomski brendovi, dok je paška čipka uvrštena na UNESCO-ov popis nematerijalne kulturne baštine, dok neka „Paška” blaga tek čekaju da budu otkrivena.
Tijekom predstavljanja, između ostalog, bit će riječi o projektima:
„Pag na meniju” – oznaci Posebnog standarda tradicionalne kuhinje otoka Paga,
„Suvenir Grada Paga” koji bi trebao predstavljati odraz kontinuiteta umjetničkog, kulturnog, kulturno-povijesnog ili kulturalnog nasljeđa grada Paga,
„Misec Paške soli 2024.” i odnedavno aktiviranom web shopu Solane Pag koji je u cijelosti funkcionalan zajedno s kartičnom aplikacijom, a na kojem se mogu nabaviti i proizvodi malih proizvođača otoka Paga.