Jučer je potpisan Zapisnik o primopredaji Marine Zadar kojim je Lučka uprava Zadar ispunila obvezu temeljem Odluke Vlade RH o davanju Lučkoj upravi Zadar na privremeno gospodarsko korištenje lučkog područja luke posebne namjene – luke nautičkog turizma – Marina Zadar i pomorskog dobra na dijelu k.o. Zadar (NN 122/2023 od 20.10.2023.) i preuzela čestice 3558/3, 3561 i 3562, sve k.o. Zadar, navodi se u priopćenju kojeg potpisuje ravnatelj LUZ-a Željko Knežević.
On dodaje kako su iz LUZ- ponudili ugovore o radu svim djelatnicima koji su raskinuli radni odnos s društvom Tankerkomerc d.d. Zadar. Ponuđeni ugovor s današnjim danom, prihvatilo je 16 od 21 djelatnika.
Prilozima Zapisnika o primopredaji uređeni su odnosi potpisnika po pitanju korisnika vezova, potrebne opreme za nesmetano funkcioniranje Marine te preuzimanja brojila za režijske troškove, navodi se u priopćenju.
Ravnatelja LUZ-a, predsjednika Upravnog vijeća Darka Kasapa i državnog tajnika za more Josipa Bilavera, jutros smo podsjetili kako su javnosti najavili da će objaviti tu informaciju. Oni su je već pustili u javnost, a za naš portal nema odgovora na novinarska pitanja.
Nakon što smo otkrili kako je kamen spoticanja preuzimanje zbog vlasništva gatova s vezovima, kao ono što je najvažnije uz dizalice što marinu čini parkiralištem brodova za koje njihovi vlasnici plaćaju vez, pitali smo za koliko je ugovoren zakup kojeg će LUZ plaćati Tankerkomercu. Pitali smo i tko je izabran za voditelja Marine Zadra na šest mjeseci po natječaju koji je davno objavljen. Nismo dobili odgovor. Iz šturog priopćenja se također ne zna je li LUZ preuzeo te ugovore za vez kojeg su vlasnici proteklih mjeseci plaćali Tankerkomercu. LUZ navodno očekuje milijun eura prihoda od Marine Zadar.
Hoće li to biti iste komercijalne cijene ili lučke tarife, to je jedno od pitanje koje ukazuje kako je ovo državno, privremeno preuzimanje marine, jedan mali eksperiment u odnosu na desetogodišnji natječaj za koncesiju nad tom istom marinom.
Zapušteno područje tog nagrađenog arhitektonskog djela jedne od prvih marina u Jugoslaviji, čeka budućeg koncesionara koji bi trebao riješiti odnos s Tankerkomercom.