Panel rasprava “Obnova željezničke pruge Knin – Zadar u funkciji gospodarskog rasta Zadarske županije“ održat će se u utorak, 26. ožujka, u Zadru, Hotel Kolovare, Ulica Bože Peričića 14, s početkom u 11 sati.
Organizator događaja je Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Zadar. Ovim panelom želi se informirati zainteresirane dionike o statusu procesa obnove željezničke pruge Knin — Zadar čiji je naručitelj HŽ Infrastruktura. Obnova željezničke pruge od iznimne je važnosti jer će omogućiti daljnji društveni i gospodarski razvoj Zadarske županije, pogotovo u vidu pružanja mogućnosti demografske revitalizacije unutrašnjeg dijela Zadarske županije i stvoriti preduvjet za jaču gospodarsku aktivnost u luci Gaženica.
Projekt se sastoji od nekoliko faza, izgradanja bibinjske obilaznice, željezničko povezivanje luke Gaženica sa zadarskim kolodvorom, povezivanje s Poduzetničkom zonom Crno, povezivanje sa Zračnom lukom Zadar i produživanje željezničke mreže do središta Zadra, kako bi Zadar imao mogućnost spoja od Gaženice željezničkom prugom za putnički promet do zračne luke.
PANELISTI:
- Josip Bilaver, državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture
- Ivan Kršić, predsjednik uprave HŽ INFRASTRUKTURA d.o.o.
- Željko Knežević, ravnatelj Lučke uprave Zadar
- Svetlana Petrović, direktorica za investicije i razvoj DELTA TERMINALI d.o.o.
Više informacija se nalazi i na web stranici HGK.
HŽ Infrastruktura pokrenula je postupak javne nabave za izvođenje radova u veljači, a procijenjena vrijednost radova iznosi 90 milijuna eura bez PDV-a. Otvaranje ponuda bit će 27. ožujka.
Kako se navodi u natječaju, okvirni planirani datum početka radova je 1. kolovoz 2024. godine. Predviđeno trajanje projekta je 48 mjeseci.
Za radove na predmetnoj dionici ne postoji projektna dokumentacija, a izvođač radova dužan je za vlastitu potrebu izvođenja radova izraditi dokumentaciju koja mu je potrebna, te ishodit suglasnost od Investitora. Po završetku radova dopuštena infrastruktura brzina treba iznositi 80 km/h uz lokalna ograničenja.
Da li smije neki moderni tramway ili oni što vole kamene štalice bi nešto što konji vuku?
Mi smo 200 god. u rikvercu. Nemamo normalan i organiziran gradski prijevoz a sad će tramvaj montirati. Jedan tramvaj bi, prije svega, trebao stalno kružit oko Poluotoka: most, Arsenal, Orgulje, hotel Zg, Foša, elektra, bolnica, Jazine (uups.. jednosmjerna je 4 trake!!), most…. Nekad davno je postojao bus za oko Poluotoka; nisu ljudi bili ludi tada kad su znali da je to potrebno.
Najveća idiotarija je Bibinjska obilaznica. Pruga je sad položena da može biti gradska željeznica za lakošinska vozila. A trasa bi se od Sukošana mogla produžit. Pogledajte samo kako talijani to rade
Nekad se vozilo tom prugom 100 km/h
A jeli imaju oni dnevnicu za taj panel i kolika ce im biti??? Pitam za prijatelja.
Panelisti .. jesu to oni što plakate lipe ?
.. kakva grupa spodoba.
Ne ,to su oni što pinelaju tunele, pa im se ruka toliko zamaše u zglobu da narednih godina pinelaju ,čitaj kradu, sve što stignu
A što ćemo u Kninu?Vagoni će biti prazni
Ako je još tamo , možeš posjetiti Kninđa kraljicu, živući ,nezatvoreni spomenik HDZ pljačkaške vladavine.
Sve u funkciji gispodarskog rasta a jedini biznis u gradu su turisti
Cimer fraj i frigani kumpiri
A nemoj tako ,imaš i magnet za kupiti, i kesicu lavande iz Kine po samo 5-10 evrića, tek toliko da šef može stan u desetom misecu kupiti
Kad će lansiranje space shatllea, da dođemo gledati
Dogodine pred izbore.
Lansiranje predviđeno s narodnog trga 1 prije marende oko 11:00 da svi uhljebi mogu biti prisutni.
Datum nepoznat, javiti će na stranicama grada.
Hvala.
Vaša negradska neuprava
OK ako bude kao što su rekli tramvaj do gaženice i onda dalje. Morao bi taj tramvaj ići sve od poluotoka do zračne luke ili sa predsjedanjem na kolodvoru bar svakih 30 minuta. Mada je to jako blizu pa ne vidim kako se isplati čekati sa tramvaja na vlak di možda električni bus ide 10 min. Kakav tramvaj, klasični sa žicama iznad ili nešto električno bez šina i žica kao na Plitvicama? Tehnologija napreduje i moglo bi se puniti dok čeka putnike na poluotoku. Moglo bi se i maznuti?