U hotelu Kolovare u Zadru u organizaciji Županijske komore Zadar, održana je panel rasprava “Obnova željezničke pruge Knin — Zadar u funkciji gospodarskog rasta Zadarske županije”. Panel je okupio 80 sudionika, predstavnika gospodarskog sektora i jedinica lokalnih uprava i samouprava te javnih institucija.
Cilj panel rasprave bio je informirati sve zainteresirane dionike o statusu procesa obnove željezničke pruge Knin – Zadar čiji je naručitelj HŽ Infrastruktura, a kao panelisti u raspravi su sudjelovali Josip Bilaver, državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Republike Hrvatske, Ivan Kršić, predsjednik uprave HŽ Infrastruktura d.o.o., Svetlana Petrović, direktorica za investicije i razvoj Delta terminali d.o.o. i Đoni Štambuk, pomoćnik ravnatelja za komercijalno-operativne poslove i marketing u Lučkoj upravi Zadar.
Uvodne govore održali su Denis Ikić, predsjednik Županijske komore Zadar i Dario Soldo, direktor Sektora za promet Hrvatske gospodarske komore.

Državni tajnik Bilaver je naglasio kako je nakon niza godina čekanja konačno pokrenut proces obnove ove dionice, istaknuvši kako su financijska sredstva osigurana te se smo čekaju natječaji i početak gradnje. Istaknuo je rekonstrukciju postojeće, odnosno izgradnju nove bibinjske obilaznice koja će se tunelom dužine 2,8 kilometara kroz Bibinje spojiti s postojećom trasom u Gaženici, a ta je faza procijenjena na oko 75 milijuna eura.
“Sad smo u investicijskom naletu i na red je došla ova pruga, to više nije nekakva priča, jer se ubrzo otvara natječaj za obnovu pruge ovog dijela od Knina do Zadra, ali i do kraja godine očekujemo izdavanje lokacijske dozvole za izgradnju tunela dužine 2,8 kilometara kojim će se pruga izmjestiti iz naselja Bibinje i Sukošana, te u konačnici tračničko povezivanje Zračne luke Zadar sa Gaženicom i glavnim kolodvorom u Zadru”, izjavio je Bilaver.
Svetlana Petrović iz Delta terminala d.o.o. je kao predstavnica privatnog sektora na panelu naglasila kako je obnova željezničke pruge od presudne važnosti za njihovo poslovanje jer sve tvrtkine buduće investicije, a one se ukupno procjenjuju na oko 180 milijuna eura, povezne upravo sa obnovom i izgradnjom nove željezničke trase.
A od podmorskih tunela za otoke ste odustali, obeća HDZ na pretprošlim izborima i ništa. Tako će biti i s ovom zaobilaznicom pruge, moji Bibinjci pripremite se primiti ga duboko.
Da li su možda izbori uskoro? Pitam za prijatelja
Željeznički tunel od 2,8km napraviti(cca pola dužine sv. Roka) + obnoviti prugu za današnje standarde brzina vlakova je investicija cca 200-250mil€ sa rokom izvedbe 7-10g sa projektiranjem i pripremom izvedbe(natječaji itd.). Usporedbe radi, Pelješki most sa cestama je kostao duplo više i čekalo ga se 15g sa projektiranjem.
Poanta, mozete i papu dovesti i uvjeravati me evo samo što nije počela izgradnja ustvari dokazujete koliko svi skupa pizate i na što ste spremni. Podcjenjujete birače ovo vam dobronamjerno govorim.
Utopija .. samo jako zna se.
Spin za izbore. Mrš gamadi lažljiva. 10 godina niste mogli napraviti projekt, a kako će te tek prugu.
Koji žohari…pogledaj ih samo
Delta terminali d.o.o u vlasništvu klima servisera Čermaka, partnera HdZ Zadra
https://mega-media.hr/odakle-generalu-cermaku-milijunsko-bogatstvo/
https://ezadar.net.hr/politika/2637199/goran-perovic-ista-kalmetina-predizborna-obecanja-slusamo-vec-23-godine/
https://zadarskilist.novilist.hr/novosti/most-pasman-ugljan-i-prije-zadanog-roka/
https://www.zadarnews.hr/vrata-zadra-nova-su-kalmetina-sema-za-pljacku-barem-50-milijuna-eura-iz-proracuna/
Taj portalčić radi ucjene…tako je surađiva i sa njonjom babićem…nekoć sa donom a povremeno sa bobijem…jadni narode
koja hrpa lažova i ne ljudi !!!
Kalmeta – izbori 2007: Napraviti ćemo 2012 godine tunel za podzemnu željeznicu od Željezničkog kolodvora u Zadru do Dračevca, tako da Bibinjci mogu biti mirni…
Zdravko Mamić = Turudić = Vladimir Šeks = Andrej Plenković !!!