Lučka uprava Zadar provela je postupak preuzimanja Marine Zadar od Tankerkomerca: preuzela je svih 17 djelatnika koji su do sada radili u marini, zaposlili nekoliko novih, izdali ugovore korisnicima te započeli s održavanjem infrastrukture kako bi se prihvat brodova neometano odvijao. Od novih radnih mjesta kroz natječaj su zaposleni po jedan djelatnik na recepciji i u marketingu, dvoje na prihvatu brodova, dok je za voditelja marine odabran Matko Dunatov, dugogodišnji zaposlenik Tankerkomerca u ovoj marini komercijalnom sektoru. Njegov mandat trajat će godinu dana, koliko se predviđa da bi ova ustanova upravljala marinom, do odabira novog koncesionara.
Ravnatelj LUZ-a Željko Knežević kaže kako je postojeća oprema Tankerkomerca uzeta u najam, također na godinu dana. To uključuje pontone za vezove, dizalice, sustav za ulaz na parkiralište, ormariće po mulovima i niz sitne opreme i alata potrebnih za funkcioniranje marine.











– Osigurali smo potrebnu tehničku podršku te nastavljamo ulagati u infrastrukturu kako bismo omogućili kvalitetnu isporuku struje i vode, zaštitarsku službu noću i funkcioniranje parkinga. Uložit će se u sidrišta, ne samo u sada neadekvatne vezove i bitve, nego i u konope i muringe na morskom dnu. U suradnji prvenstveno s čarterašima uredit ćemo organizaciju parkinga kroz sustav propusnica, kaže Knežević.
U ovom trenutku u marini nema slobodnih mjesta, što znači da je na vezu tristotinjak plovila uz još pedesetak na suhom vezu. Kako Lučka uprava Zadar nije u sustavu PDV-a, privatnim korisnicima vezovi će biti nešto povoljniji, jer će plaćati cijenu bez poreza na dodanu vrijednost. Pravnim osobama cijena će ostati ista – iako će plaćati manji iznos, neće moći ostvariti pravo na pretporez, pa će ostati na istome. Jedina stvar koju LUZ neće moći odraditi je otvaranje caffe bara.
– Mi smo privremeno preuzeli marinu koja nije na našem lučkom području, pa ne postoji preduvjet da nešto damo u potkoncesiju, tako da će kafić morati pričekati sljedećeg koncesionara, kaže Knežević.
A natjecaji su bili kada?? ,hahah
Kako za koga, kako kooptiraju ekipu,lagano posli izbora triba se posložiti.
Voditelj, recepcija itd..cv neka iskaznica ili? Budimo realni nitko mlad ili nepodoban neče viditi natječaja.
Udri brigu na veselje
Ovo je skroz protuzakonito. LUZ nema u svojoj domeni ovu vrstu poslovanja. Ali kad država nešto zapaše onda se zakon ne čita.
Kalmetina straznja vrata zadra


Za Zadar
Lipo je da državna firma uređuje vezove za strane chartere koji osim veza ne plaćaju ni lipe poreza u Hrvatskoj.
Također je lipo što ŽLU još i snizuje cijenu veza stranim charterima za PDV tj za 25% jer neka ljudi zarade.
Nije ovo Županijska lučka uprava, nego 100 puta korumpiranija Lučka uprava Zadar koja upravlja Zadarskom rivom, pardon lukom otvorenom za javni promet obala Petra Krešimira.
Tankercommerc marina je gora od varoške kurve. Ko se siti, jebe je bez plaćanja. BLJUV.