Postoje li službe u Gradu Zadru koje će reagirati na ovakvu pojavu, kao što reagiraju građani.
Petak u 10 sati, a dostava se obavlja na najprometnijem pješačkom prijelazu.
Unatoč iscrtanim mjestima za dostavu koja su im dostupna po cijeli dan, i to besplatno nauštrb svih drugih koji bi platili, ovaj kamion je parkiran na ulazu u Nova vrata.
Pješaci nisu važni, napisao je naš čitatelj uz fotografiju. Nema veze što je tu kamera koja kažnjava nepropisne dostavljače. Njima je tako bilo najbliže dostaviti novu količinu pića. Mogli su oni i na Trg ući, ali eto, bili su pristojni s obzirom da je već gužva, a da je vrijeme za dostavu završilo u 9 sati.
Komunalci Grada Zadra najavljivali su kako će im u nadzoru dostave pomoći policija, pa su to prebacili na komunalne redare, jer su prometnih redari zauzeti kontrolnom tzv. pametnog prometa i ispisivanju kazni uz pauk dizanje vozila.
Na pitanje ima li Grad Zadar prometne redare, anketa bi pokazala da ih 99 posto ispitanika nikada nije vidjela na djelu, a policija ima i unosnije načine kažnjavanja.
Model dostave u Zadru nije riješen unatoč brojnim pokušajima i propisima od kojih Zadrani imaju samo manji broj parkirnih mjesta, a promet se i dalje odvija po gradskoj jezgri jer dostavljači dobivaju rješenje Grada Zadra kojeg i plaćaju.

Što očekivati u GRADU UTVRDI “ZNA SE CIJOJ,A ZADAR OD RATA PREPUN ONIH KOJIH SE GRAD NIJE DOTAKNUO,PREGAZILI TRI LIVADE BLATA DOK SU ZAGRLILI TABLU ZADRA.PRAVIH ZADRANA VRLO MALO
Pa parking za dostavu je s lijeve strane no izgleda da je bio zauzet.
Vidim neke firme rade rano ujutro tako da nikome ne smetaju.
I što sad, ka da je to nešto nenormalno, to je tako svuda, velikog čuda, možda je trebalo unajmiti specijalce sa helikopterom da dostave robu
imate destinaciju
Nema razlike izmeďu dostavnih vozila, stolova restorana po gradu, grupa turista ili pojedinacnih koji vukljaju kufere po gradu.
Svi imaju razlog tu biti
Zato neka ljudi zarade ili neka uzivaju
To je TURIZAM
MOLIM ! Kako bi rekla jedna novinarka na jednoj TV kući. Gdje je problem? Čovjek obavio dostavu (utovar/istovar) u najkraćem mogućem vremenu. Nije zaustavio ostali motorizirani promet, ostavio prolaz za pješake, bicikliste, diećja kolica i za invalidska vozila. Bolje posnimite razne “nadri taxi vozače” koji se bahato zaustave gdje ih volja i u bilo koje vrijeme. I nastred prometnice, nasred pješačkog prijelaza, nasred “rotora”. To posnimite i podjelite.
Nije vozač dostave tu da odlučuje da li je PREKRŠAJ koji je napravio opravdan ili nije, niti si ti taj koji odobrava vozačevo kršenje propisa.
Ako ćemo na tvoj način gledati, onda će svatko od nas imati slobodu da odlučuje da li za njega postoji neki zakon ili ne. To je onda anarhija.
Nažalost, anarhija u prometu se na veliko i događa upravo zbog takvog načina razmišljanja, i ne djelovanja nadležnih.
HDZ zna.
A nije anarhija kad izgradiš tisuću apartmana i očekuješ da će svi gosti doći na poluotok a poluotok ne raste iz dana u dan nego gle čuda ostaje isti. I naravno, svi moraju jesti i piti na poluotoku ?!? Ovaj grad je na rubu propasti ali to vide samo oni koji ne zatvaraju oči pred problemom.
Inače, da je kazniti svakog vozača za svaki počinjeni prekršaj uskoro bi se drastično smanjio broj automobila u gradu jer se nikome ne bi isplatilo imati auto.
Slažem se da je pritisak na poluotok preveliki.
Nažalost, brojni vozači apsolutno krše brojne prekršaje, no nedostatak parkirnih mjesta nije opravdanje za njih. A ako nemam novaca da platiš prekršaj, zašto uopće kršiš pravilnik?
Kad idem po ženu koja se vraća sa posla u tri sata popodne na Fošu ne možeš nikuda proći od pustih taxista a vjerujem da je tako i na drugim mjestima
Neka ljudi zarade!
po čemu se vidi sa slike da nije bilo slobodnog mjesta?
Što zaista ne vidš?
Da, petak 10 sati i gomila ljudi po gradu umjesto da su na svom radnom mjestu. O tome bi trebali pisati a ne o ovom jadnom vozaču koji, kao što je vidljivo sa slike, nije imao slobodno mjesto predviđeno za dostavu a morao je odraditi svoj posao. Čovjek je čak ostavio prolaz za eventualne intervencije hitnih službi a vi se bunite.