Općinski sud u Zadru potvrdio je otkaz koji je Liburnija dala vozaču jer je tijekom vožnje od Zračne luke Zadar do kolodvora prekrio kameru koja kontrolira ulazak putnika i prodaju karata, otvarajući sumnju kako je prihod zadržao za sebe. S obzirom da se prema pravilniku društva radi o teškom prekršaju, a da je i ranije imao opomenu, skupština Liburnije krajem prošle godine donijela je odluku o izvanrednom otkazu. Vozač je uložio žalbu koju je Općinski sud ovih dana odbio.
U odluci o otkazu navodi se kako je u vremenu od 20:09 do 20:52 sati prekrio kameru iznad vozačevog sjedala listom papira i tako spriječio rad kontrolora. Vozač je rekao kako je to bila šala jer nije želio da ga promatra drugi radnik, s kojim nije u dobrim odnosima i to isključivo u periodu dok je autobus bio zaustavljen u Zračnoj luci te je čekao ukrcaj. Kasnije je zaboravio na kameru te je, kada se sjetio kod semafora kod Gaženice, skinuo list papira. Tvrdio je kako sustav naplate karata u autobusu nije radio te je stoga uspio naplatiti samo tri karte, a po dolasku u Zadar 22 karte je naplatio kroz prijenosnu blagajnu koju mu je donijela kolegica.
U prijavi se međutim navodi kako je nepravilnom upotrebom kamere onemogućena kontrola naplate karata, broja putnika i njihovo. Voditelj kontrole svjedočio je kako je nepravilnosti s istim vozačem bilo i ranije, jer je na ovoj liniji izdavao neispravne putne karte, zbog čega je premješten na drugu liniju. U rujnu prošle godine udovoljeno je njegovog molbi da ga se vrati na Zračnu luku Zadar, nakon čega se dogodila ova nepravilnost. Voditelj sektora rekao je kako je ovom i još jednom radniku, zbog uočenih nepravilnosti, rečeno da su „dobili žuti karton“ i da dobro paze jer su na tim linijama postavljene kamere, a ako se utvrdi da nedostaje samo jedan cent sigurno će dobiti otkaz. Na sastanku sljedećeg dana on je otpuštenom vozaču i rekao „da uzme knjižicu i da ide ća“.
– Poslodavac u obavljanju svoje osnovne djelatnosti zapošljava 120 vozača autobusa. Kada ne bi bio dosljedan u provođenju kažnjavanja osobito teških povreda radne obveze, time bi svim vozačima uputio jasnu poruku da mogu računati sa eventualnim izbjegavanjem najteže posljedice bez obzira na počinjene osobito teške povrede radne obveze. Izgubiti dosljednost i objektivnost kod kažnjavanja ovakvih povreda značilo bi za poslodavca direktno ugroziti obavljanje svoje djelatnosti, zaključak je Skupštine Liburnije koju bivši vozač nije uspio oboriti.