Zadarsko vozači nisu previše educirani, a niti voljni davati sve od sebe kada na retrovizoru ugledaju Hitnu pomoć s upaljenom rotacijom i sirenom, što u pravilu znači da je svaka sekunda dragocjena za spašavanje života. Nekada je doduše i teško stvoriti prostor za prolazak, kada su automobili u mirovanju i kada je jedan od automobila na semaforu autobus, kao u ovom slučaju.
Osnovno pravilo je stvaranje koridora tako da će se automobili u lijevoj traci pomaknuti ulijevo a oni u desnoj udesno. Ako nema takvih mogućnosti, kao u ovom slučaju, automobil iz desne trake može se pomaknuti naprijed i otvoriti prostor za automobil s lijeve strane.
Naravno, radi se o sekundama i vozač je napravio ono što mu je preostalo: popeo se preko rubnjaka i skrenuo lijevo prema Općoj bolnici.
U velikim gradovima i na velikim raskrižjima ovo ne bi bilo moguće napraviti, jer je u principu prolazak kroz crveno svjetlo zabranjen i hitnim službama. U manjim sredinama poput Zadra vozači ipak mogu prepoznati situaciju i propustiti Hitnu pomoć, jer je spašavanje ljudskog života najvrjednije.