Na sljedećoj sjednici Gradskog vijeća pred vijećnicima će se naći dva urbanistička plana uređenja u uvali Bregdetti: prvi kojemu je cilj uređenje luke otvorene za javni promet i popratne infrastrukture te drugi u kojemu se predviđa izgradnja objekata mješovite namjene, odnosno stambenih, gospodarskih i javnih (kulturnih, vjerskih, sportskih…) građevina.
Oba plana izradila je Arhitektonska radionica Marušić. U prvom dijelu uz luku otvorenu za javni promet s lukobranima, školjerama, pontonima, operativnim dijelovima, u planu je izgradnja prometnice uzduž uvale sa proširenjima za promet u mirovanju, zelene površine i obalnog pojasa uključujući otok sv. Klementa.
Luka otvorena za javni promet će biti podijeljena na dva dijela od kojih će jedan biti za privez brodica manjeg gaza (tipa pasara i sl), a drugi za privez ostatka brodova, dok će operativna obala služiti kao privez tranzitnim linijama (turistički brodovi, taxi brodova i sl.). Dio morske površine uz sjeveroistočni i sjeverozapadni dio obuhvata će se nasuti te će se luka proširiti za manje brodice lokalnog stanovništva i komunalni dio luke za izvlačenje i popravak brodica te povećanja broja parkirališnih površina.
Otok sv. Klementa uredit će se kao prostor javnog zelenila s određenim površinama predviđenim za postavljanje montažnih objekata (do 100 m2) sadržaja u funkciji luke otvorene za javni promet kao što su trgovina, sanitarni čvorovi, spremišta i druge uslužne djelatnosti potrebe za neophodno funkcioniranje luke. Škver će se zbog prašine i buke izmjestiti na krajnju istočnu stranu uvale, na mjesto najudaljenije od stambenog dijela naselja.
Predviđeno je širenje jugozapadnog strane nasipa koji spaja kopno i otok sv. Klementa za parkiranje automobila. Sjeveroistočna strana istog nasipa na kojoj se trenutno nalaze improvizirane pasarele i mulovi biti će također nasuta do planom predviđene ravne linije koja će biti uređena kao riva za privez brodica i okomito postavljanje plutajućih gatova (pontona) za privez brodica.
Što se tiče uređenja zone mješovite namjene, za izgradnju stambene zone predviđene su zgrade do 12 metara visine, s najviše dvije podzemne i četiri nadzemne etaže. Po svakom stanu bit će potrebno osigurati dva parkirna mjesta. Procjena izrađivača plana je da bi se unutar zone moglo sagraditi 360 stanova, odnosno da bi u njoj živjelo oko 1.080 stanovnika, što znači da će biti potrebno osigurati i popratnu prometnu, kanalizacijsku, elektronaponsku i drugu infrastrukturu. S obzirom da dobar dio stanova u Zadru kupuju stranci ili vlasnici drugih objekata za odmor, broj stalnih stanovnika vjerojatno neće biti niti pola od predviđenog.
U planiranoj zoni sportsko-rekreacijske namjene ostavio bi se prostor za nogometni teren prema FIFA standardima, terene za košarku, tenis i druge sportove, a može se planirati i izgradnja dvorana za sportsko i rekreacijske sadržaje. Bude li se gradio hotel bit će potrebno jedno mjesto na dvije sobe, za restorane četiri mjesta na svakih sto kvadrata itd.