U nedjelju, 30. lipnja, svi su se putnici s vozilima iz trajekta Mate Balota u zadarskoj luci Gaženica morali iskrcati unatrag! Nikome nije bilo jasno zašto, pa se nagađalo o pokvarenoj rampi. Da bi dobili službeni odgovor, pitali smo Jadroliniju. Evo što su rekli: “Zahvaljujemo Vam na upitu. Trajekt Mate Balota nije imao nikakvih tehničkih poteškoća”, poručili su. A kako je to izgledalo, pogledajte u videu Morski TV.
Prema informacijama koje smo imali s terena s trajektom Mate Balota koji je plovio za otok Iž nešto nije bilo u redu. Jadrolinija o tome šuti, jer se radi o najstarijim trajektima koji su redom locirani u Zadru. Iako je Gaženica građena kao trajektna luka, projektanti nisu mogli naći standard rampe za sve te vrste trajekta pa su se neke morala nadograđivati.
Izlazak iz trajekta na rikverc ipak nije uobičajen na zadarskom području što su iz Jadrolinije također mudro prešutjeli.
Lako za rikverc izlazenje, nema karata za Molat tjedan unaprid
Ovaj clanak je obicno manipuliranje informacijama neupucenog novinara. Da, u Zadru su “redom najstaroji trajekti”… U Sibeniku i Dub. su valjda trajekti iz 22. st. Da, tocno je da su u Zadru, ali s obzirom na njihovu velicinu tj. kapacitet i logicno je da idu za male i nerazvijene ZD otoke. Pa nece valjda Sis i Balata ici za Brac, Hvar, Korculu,Vis ili na Ri podrucju za Cres, koji je spojen i sa Losinjom.
Stalno se forsira neko neprijateljstvo prema drugim podrucjima u Hr, a ustvari svi zivimo u maloj Hrvatskoj zajedno.
ko to svi?? cili hadeze? jel to govoriš??
Komentar ti je zločest. Nije problem kapacitet već nekvaliteta postojećih. I točno je da su u Splitu uvijek novi trajekti kao i u rijeci , sve ostalo bagri iz Jadrolinije nije bitno. To nije neprijateljstvo prema drugom već zahtijevanje barem donekle novijih trajekata koji bi sigurno poboljšali i kvalitetu i sigurnost za putnike i njihova vozila. Ili možda u korumpiranoj državi sa korumpiranim političarima nemamo svi jednako pravo !?
I što je u članku krivo rečeno? Boli te istina!
Šta je tu čudno trajekt Pelješčanka i slični njoj uvjek krcaju ili iskrcavaju u rikvec već 50 godina i više i nije nikakav problem.
Svakako bi trebalo ici naprijed, a ne ostajati na razini od prije 50 god.
Da ali na linijama gdje plove ini trajekti je infrastruktura od austro ugarske
Tako ti je to kad riječka firma, koja uzgred na kvarneru i cijeloj istri ima 2 trajektne i 2 katamaranske linije, a u dalmaciji “muze” 98% svoje ukupne zarade. A usput skida brodove sa međunarodnih linija za riječke domjenke i prijevoz armade. Svačija je gorila, ali ne do zore!
Ne piši gluposti, Zadar je imao međunarodnu liniju od pamtivijeka a ukinuta je dolaskom HB lobija. Split je imao liniju za Pescaru a Zadar za Anconu. Pescara je propala pa je trebalo izbaciti Zadar i ugurati Split. To što je put iz Splita skoro duplo duži nikog nije briga, ova država ima para na bacanje.
Usput svaka novogradnja od trajekata najprije završi u Splitu pa kad ga izraubaju onda može u Zadar ili Šibenik ili u Dubrovnik.
Seljačka posla.
I to možeš reći i za HAC koji 85% prihoda od autocesta zaradi u sezoni u Dalmaciji….
ili za HEP koji 60% prihoda zaradi u 5 mjeseci iz Dalmacije ili INU koja 80% prihoda zaradi u sezoni od Istre i Dalmacije.
Budimo realni, ali Zagreb živi od Dalmacije. Bez nas i sezone, ZG bi bija obični zaseok. Strane kompanije i firme koje imaju upravu u ZG samo su uvozom devastirale cijelu Slavoniju i domaću proizvodnju hrane. Možemo reći da je ZG karcinom hrvatske ali to bi bilo pre brutalno, iako je vrlo blizo istini.
Nema to nikakve veze je li Ri ili Zd firma, ali ima veze sto je stranacka firma.
Prevozilo vas do Golog u rikverc sve koji ste odobrili ovo noćno prelijetanje i vježbanje stranih aviona po glavama nam
A što ste očekivali???? Postali smo članica NATO saveza i sukladno tome i naš vojni aerodrom je dio sustava, zar ne ???? Ionako, po raznim osnovama, cijela zemlja nam je postala” na izvol’te po svemu !!!
Necemo vise
Velike stvari, morali su izaci u rikverc, sto je danas sve vijest mlade ti nedlje. Jednom sam vozia stojadina u rikverc od Benkovca do Šopota, u nijednim novinama nije izaslo
Pa da te neka kamera za brzu vožnju uslikala bio bi u svim novinama.
Ljudi neznaju danas više sa parkinga izići u rikverc
sa Molata također auti su se iskrcacali u rikverc …iskrcaj umjesto 10 -15 minuta trajao sat vremena ….kameno doba
Kako se zvao poznati pjesnik čije je umjetničko ime Mate Balota? Da vidimo koliko poznate hrvatsko pjesništvo!!!
Mijo Mirković
Hvala Vam na odgovoru! Uvijek i ponovo oduševljava me ljepota riječi naših pjesnika i književnika ! Ugodna Vam večer!
Inace dr. ekonomije, po njemu ekonomski fakultet u Puli nosi naziv Fakultet ekonomije i turizma dr. Mijo Mirkovic!
Četiri ure je mati hodila,
pedeset miljari koraki je učinila
na tašte.
Tako je došla priko brigi i drag
k meni u grad
i donila glas
da je koza krepala.
Doma leži starica baba,
i mala sestra je bona.
Hiža prez žita, prez muke, prez šolda
i krepana koza.
Jopet miljari koraki.
Svaki je korak pun škrbi.
Ma kako se moru tolike duše prihraniti
od plaće jenega diteta u gradu.
Tri dane nis hrane pokusija
tri noći za kozon sam plaka
i dela u ognju
četrnajst ur na dan.
Ma daleki cesar austrijski
i veliki car od Jermanije
nisu ni slutiti mogli
ča misli jedan mali čovik,
ki cilu božju noć proplače za kozon.
Hvala Vam po tisuću puta na ovim stihovima ! Svaka pjesma Mate Balote odiše beskrajnom ljubavlju prema svojoj Istri i svom narodu!! A o njegovom znanstvenom opusu da i ne govorim! I neka našeg trajekta, kako god ukrcavao i iskrcavao svoje putnike- on ima posebno mjesto u našim srcima! Ugodan dan!
hadeze u punom zamahu… vole pokazati svoju inteligenciju..a jel se ko sića kad su one rampe tribali iznova raditi jer nisu znali izračunati plimu i oseku…hahahahahhhhaaaaaaa
a kad čuješ dragog branka kako priča sve ti je jasno… to im je najbolji čovik kojeg imaju hahhhaaa
Hebali mi tebi sve od ženska u kući!!!
Teško ako si član,…ili ste pod sedativima radi savjesti što polapali zemlju ili ste pod narkoticima…
Jel te to sveti dario naucio pricati za vrijeme mimohoda cestom Put Remetinca
Jel ljubis decka tim pokvarenim čvaljama
…zašto se ne voze tunelom do Ugljana ili mostom na Pašman, a ne 40 eura povratna karta za po ure vožnje sveskupa
vozili bi oni tunelom al im ga triba neko drugi napraviti… da nije bilo eu socijalne pomoći i trajekte bi prodali i podlili lovu… štetočine su to kakve ovi prostori nisu vidili tisućama godina..kad ih se rješimo ovaj grad će procvjetati..
A što ne vozi za IŽ trajekt SIS ? ili se pokvarija Preški zrajekt onda obično uzmu ovog što vozi za IŽ … e Ižani svi se napucavaju s vama.
Da bi SIS prevezao sva vozila za otok Ugljan trebao bi dnevno imati 30 do 40 pristajanja, dakle i dan mu je malo
sis vozi brzinom penzionera kad gura kariolu punu kumpira u podne
Isto je brži od Mate Balote, i više auta preveze.