Gradska tvrtka Obala i lučice provela je prenamjenu dvorišta kod Gimnazije Vladimira Nazora u parkiralište. Zbog privremenog karaktera ove promjene, plato nije iscrtan parkirnim mjestima, već su postavljeni automati i znak naplate parkiranja u 2. zoni, koja počinje 5. srpnja, kada će odluka s Gradskog vijeća stupiti na snagu. Od 1. rujna dvorište će opet služiti svojoj osnovnoj namjeni okupljanja učenika i igrališta na otvorenom.
Tijekom srpnja i kolovoza time će se stvoriti dodatnih stotinjak mjesta na Poluotoku, iako je zbog velikog priljeva turista, mjesta rezerviranih za vlasnike hotela i poslovnih subjekata, dostavna vozila, u konačnici u središtu grada sve manja šansa za pronalaskom slobodnih mjesta.
– Red se uvodi na dijelu Liburnske obale, ispred zgrade Fine te ispred zgrade Gimnazije, gdje su parkirališna mjesta stavljena u drugu zonu, objasnio je pročelnik Dujela prilikom predstavljanja nove odluke o parkiranju, koja je usvojena na posljednjoj sjednici Gradskog vijeća.














Izvan sezone pretovarni dio ispred stare Tehničke zone bit će namijenjen za parkiranje stanovništva, odnosno u nultoj zoni. Na sjednici je izneseno nekoliko nedoumica i prijedloga, poput onih hoće li se cijeli Poluotok pretvoriti u nultu zonu (demantirano) i zašto stanovnici Poluotoka ne bi mogli parkirati automobile i u trećoj zoni, budući da u prvoj i drugoj često nema mjesta.
Najradikalniji prijedlog iznio je Mate Marić (HDZ), koji je za uvođenje naplata parkiranja na Voštarnici, odnosno sve do Ulice Franje Tuđmana.
– Tamošnji stanari gotovo nikad ne mogu parkirati blizu stana, a uvođenjem naplate i povećanjem cijena problemom se može upravljati. Uostalom, Zadar je obalni grad s najnižim cijenama parkinga, rekao je Marić.
Za sada taj prijedlog nije ušao u odluku, no nema sumnje da će i taj „probni balon“ jednom doći na dnevni red.
Ko kaže
da grada ovoga nesta
ispod neba?
Staro mu kamenje
samo sazvati treba
na stara mjesta
i bit će grad:
Kamen do kamena
ulice povijesne
iako tijesne
za naša ramena
(Slavko Mikolčević)
Ugodan nam dan, Zadrani moji!
Nemojte se ljutiti na Matu, nije njegova ideja. To je glupa ideja zločinačke organizacije. Ubaci se buba preko nekog od partijskih vojnika koji ne razmišljaju samostalno i čekaju reakciju javnosti.
Još prkosiš, još dišeš
Kameni moj grade
U dahu ti ćutin vitar i sol
Ti svoju povijest pišeš
I kriješ svoju bol
Za sve što ti rade…
Jučer san napravia điradu po gradu, po nekim starim kvartovima, po ovo malo parkova što je ostalo… Grad više nema dušu, posta je sterilan. Posta je pun života, a živ nije, posta je materijom bogat, a siromašniji no ikad prije.
Dobro Vam ide, mora se priznat’. Uspili ste sve komercijalizirati, prodati, zaliti betonom. Sve za proklete pare! Sia san u jedan, mali, kvartovski kafić, privukla me Maršanova pisma “Adio” što je svirala i rasplaka san se tako, da me skoro bilo sram. Pa dal’ se pitate kakav ćete grad ostaviti ovoj mladosti što dolazi ili ćete ih defetistički pustiti da napuste grad, kad shvate di se nalaze. I nitko Vam nije kriv, ni Srbi, ni Bosanci, ni vlasi, ni Albanci. Od starih vrtova sa palmama i agavama ste napravili parking, od svojih starih, kamenih kuća, ste napravili knauf/PVC kutije za jednu noć. Tužno
Kad ovo može da bude parking, onda bi dio gimnazijuma mogao da bude Interšpar ili Konzum, a park je idealan za kampiranje.
Da se mentalni sklop promeni i da se ne podilazi ovom masovnom, sirotinjskom turizmu, mnogo toga bi se sačuvalo u ovom, nekad predivnom, gradu. Nije mnogo pametnih i savesnih duša ostalo. Sve je ovo gramziva, zavistna, potkupljiva, beskičmena masa koja se smeje nekome na biciklu ili kad pešači. Moj profesor je na posao u Tehničku školu svaki dan pešačio iz Arbanasa. Kiša, sunce, zima, leto… Takvih više gotovo da i nema. Danas se od stana do kafane udaljene 25 metara ide kolima. Pa ovaj grad je imao više duha dok su, u skoro pa centru grada, bile tvornice i kasarne. Ali, živimo u sredini gde narod bukvalno ne razlikuje slova č i ć, ije i je, itd. Prijatno!
Evo ovako, na ravnicama garaža 5-6 10 katova i pokretna traka do mosta
krece grabez i panika
šouuuuu
Što crkva kaže di su popi….
Iskreno ,ne znam kako ću uopće preživjeti današnji dan ako ne dobijem adekvatan odgovor na ovo Vaše pitanje!!!!Ma dajte, molim Vas! Trpate tu instituciju k’o vegetu u svako jelo! Ugodan dan normalnim ljudima!
Što neče zgrada pasti tu dajte ljudi malo betona
dok hadeze ne ode sa vlasti nema napretka… kad se ta guba očisti onda smo svoji na svome..za sada smo pod okupacijom
A ne znam baš… eno Zagreb ima onog liberala pa se guše u smeću. Nije toliko do stranke koliko do mentaliteta.
Valjda GRAD ima više novaca od poduzetnika .Neka kupi terene za parking.
Između LIDLa i nove zgrade na Murvičkoj,u bivšoj vojarni iza gradske knjižnice ,manje parcele na koje niču zgrade između privatnih kuća. I
ne samo za parking neka kupe za dječja igrališta ..zelene parkove ….
U Italiji se područja di samo lokalci mogu ući mukte autom zovu ZTL i dnevna vinjeta je 65 eura.uz ograničenu dnevnu kvotu.
Rješenje je jednostavno.
Od 1.05. do 1.10. svi auti bez ZD registracije ne mogu ući na uže područje grada bez vinjete od cca 60eura dan ili 400eura tjedan ili 1200 eura misec dana.
Zadar nije velik, od zaobilaznice ili Dikla ili Gaženice, turisti mogu laganom šetnjom, biciklom, romobilom, Liburnijom, taxijem ( ako ima ZD tablice ili vinjetu) ili ako baš ljuto žele parkirati svoje auto uz Rivu ili ispod Muraja, neka jednostavno plate dnevnu tjednu ili misečnu vinjetu.
Ovo jednostavno rješenje postoji već 30ak godina u svim turističkim destinacijama Španjolske Francuske Italije itd.
Pa nisu ovi sa Bokanjca i Plovanije prodali stanove za masne pare nego ovi sa Poluotoka .Znači država triba zabraniti aprtmane u višestanbenim zgradama pk uzoru na države EU.
Hoće li se zahvaljujući naplati odjednom povećati broj mjesta za parkiranje? To bi trebao biti smisao naplate. U protivnom naplata postaje sama sebi svrha tj. vozači uz sve druge poreze i doprinose plaćaju za plaće kontrolora i to je jedini smisao toga. I onda još proširiti na veći dio grada? Ma super! Neka taj novac onda ide namjensku u izgradnju javnih garaža, ali bez brige, znamo svi da taj novac ide namjenski u privatne građevine pojedinih odgovornih osoba.
Mislim, mene nije briga, imam kuću i svoju garažu, ali ovakav način rada i mužnje građana je čista pljačka.
Uredu je da se parkiranje u dvorištu Gimanazije naplačuje. Radi se to u svakoj zemlji u Europi: Turisti to znaju. Zašto bi mi bili drugačji?
Jel se ikad raspravlja u tom gradskom vijeću o Liburniji i tome kako ljudi moraju koristiti auto jer ne mogu računati na bus? Jel razgovaraju o tome kako imamo preskupu kartu za prekratke linije? Jel spominje itko sufinanciranje kao što to radi Zagreb za ZET? Jel se govori o tome kako nijedan gradski bus ne vozi Tuđmanovom a ima iscrtane stajališta, kako nijedan ne vozi od kolodvora prema bolnici I poliklinici, nijedan bus ne ide preko zaobilaznice. Jel ikome palo na pamet da bi mogla postojati linija koja bi stalno mogla kružiti oko Poluotoka… most, Arsenal, Orgulje, hotel Zagreb, Foša, Elektra, Ravnice, Poliklinika, Jazine, most….
Grad bez pravog gradskog prijevoza nije grad nego selo.
https://zadarski.slobodnadalmacija.hr/zadar/tribina/marjana-botic-predlaze-novu-kruznu-autobusnu-liniju-ideja-je-dobra-ali-ima-ozbiljan-problem-u-tudmanovoj-ulici-1231740
Tako je,, i taj što kruži nemora bit standardna buščina ka ostali, more bit i tramvaj sto se mene tice
Ako parking nije iscrtan, OIL ga ne smije ni naplatiti.
Ma oni daju kao kaznu dnevnu parkiralisnu kartu ljudima koji su stali na neocrtano podrucje i platili kartu. Ne zna se tko je ludji, a opet moras platit da te jos ne osvrse.
Nakon Poluotoka stiže na red Voštarnica. A nakon nje, domino efektom, i ostali kvartovi. E moj grade…
P.S. “Kud plovi ovaj brod …”
Na žalost ne plovi, nego tone.
Zašto ne ogradite dvorište da ne može nitko parkirati jer ljudi nemaju obraza to je ipak škola a ne parking
Škola je još dok svemoćni tehno meanager brašo iz Bukovice , ne odluči da je loounge bar
rjesenje problema može biti u prenamjeni parcele u uvali bregdeti u jedan velik parking za strane tablice i autobusna linija koja ce voziti vlasnike stranih tablica do grada
nekakvim urbanističkim planom m ože se planirati 50% za parking a 50 % terena za stabla koja će natkrivati taj parking
i na ulazu u grad, velike diskriminatorne table upozorenja da nezadarske tablice ne smiju na poluotok
L.P. nisi dobro pratio vijece. A namjerno ili iz neznanja krivo pises da je to Maric rekao, samo ti znas.
Vijecnik Biloglav je inicirao prosirenje naplate i podrucje Vostarnice uz obrazlozenje kako ima tamo ambulantu i kako jedino uvodjenjem naplate moze stati na kraj ekipi koja parkira po ulicama na Vošti i ode na otoke po tjedan dva.
Di idu te pare? Di suuu?
hdz bankomat…pare idu kad ispod u središnjicu… a onda glavni to podile između sebe
Offshore conto No 33999xF3865555133
A kad ćete uvesti porez na zrak?
Aute nemaju svi ali svi moraju disati !
Kaže Mate Marić da će “upravljati”problemom putem naplate!? Problem će biti rješen tako da se svi lagano mogu seliti poput nekadašnjih stanovnika poluotoka, je li tako Mate?
To su odradili, trideset godina marljivog rada i poluotok je mrtav, hvala vam
Adio pameti , ukinuli parking uz more i postavili kamene stupove koji su ogromna opasnost u prometu za bicikliste i motoriste , da bi dobili što konkretno ??
Javni prijevoz katastrofa ili uopće ne vozi ….
Garaža nema na vidiku ….
Budala do budale , majkom mila ima li im kraja .. viva partija drugovi.
O čemu ovaj Mate Marić? Pa već se plaća sve do te ulice.