Nakon dokapitalizacija te obavezne javna ponude, Tankerska plovidba je u trećoj fazi došla do 71,16 posto udjela Atlantske plovidbe, što je 71,31 posto glasova na skupštini dioničara. Korporativna akcija ponude za preuzimanje Atlantske plovidbe dovršena je 2. srpnja prijenosom pohranjenih dionica i isplatom novčane naknade dioničarima koji su prihvatili ponudu, objavljeno je u Središnjoj depozitarnoj agenciji. Tankerska je u tu korporativnu akciju uložila 7,5 milijuna eura.
Prema objavi na Zagrebačkoj burzi, u proteklih mjesec dana od kada je oglašena ponuda otkupa dionica po cijeni od 53,50 eura , njoj se odazvalo 513 dioničara. Oni su prodali 139 169 dionica, što je ukupno 6, 65 posto udjela u temeljenom kapitalu i nešto više glasova na skupštini.
Tankerska plovidba postala je vlasnik 1 489 501 dionica i isto toliko glasova na skupštini. Oni su većinski vlasnici u strateškom preuzimanju Atlantske plovidbe koje je počelo od rane jeseni 2023. godine.
Prošlog tjedna na skupštini dioničara Atlantske došlo je po prijedlogu iz Tankerske plovidbe do promijene u članstvu Upravnog odbora. Dotadašnje članove Upravnog odbora Marka Domijana i Peru Kulaša koji su Tankerskoj prodali svoje pakete dionica Atlantske, zamijenili su Nikola Koščica i Mario Pavić, član i predsjednik Uprave zadarske brodarske kompanije.

Treći član UO ostao je Igor Bilbija koji je zadržao svoj paket dionica ali više nije predsjednik. To je na sjednicu Upravnog odbora postao Pavić dok je Koščica njegov zamjenik. Bilbija je kao pojedinačno najveći dioničar Atlantske plovidbe (tada je imao preko 12 posto što se dokapitalizacijom smanjilo na 8,3 posto dionica, op.a) u kolovozu 2023. godine ugovorio zajam od 1,2 milijuna eura na rok od šest mjeseci, a nakon toga je dogovorena dokapitalizacija u koju je ušla Tankerska plovidba. Atlantska plovidba je 2023. godinu završila s gubitkom od 14, 8 milijuna eura.
Prijedlog o izmjene i dopune Statuta Atlantske plovidbe nije prihvaćen dubrovački prijedlog izmjena i dopuna Statuta već je prihvaćen novi Statut kojeg su predložili sa zadarske strane
Zadarski brodari uvještili su se burzovni majstori još od prikupljanja kapitala za stvaranja Tankerske Next Generation. Sama Tankerska plovidba provela je jedinstveni model privatizacije otkupom dionica koje su pohranjene Zaklade uz pomoć investicijskog fonda iz Austrije.
Rusili su staru gardu da se mogu nakrasti i nasladiti. U tome su uspjeli uz potporu bandita na lokalnoj i drzavnoj razini.
Nove brodove ne grade, posadu domacu su potirali, place dizu pa smanjivaju, hrana i dalje ajme majko,
a oni se hvale o dobrom poslovanju.
Dok se jedu govna na brodu barba nista ne poduzima jer prima dobru kesu svaki misec da se pravi blesav.
“Zadarski brodari uvještili su se burzovni majstori još od prikupljanja kapitala za stvaranja Tankerske Next Generation. Sama Tankerska plovidba provela je jedinstveni model privatizacije otkupom dionica koje su pohranjene Zaklade uz pomoć investicijskog fonda iz Austrije.”… more li ovaj buzdovan od novinara pojasnit na kojem jeziku je ovo napisano i što je “pjesnik” htio zapravo reci
Ako tu prste ima ministar poznatiji kao suvlasnik krave Milave, propast je zagarantirana.
Nešto me još zanima kad je u pitanju ministar.
Zašto ga se povezuje sa Škabrnjom, i to rodbinski? Koliko mi je poznato nitko od njegovih roditelja nema veze sa Škabrnjom.
Kako je rođen početkom svibnje, što znači začet početkom kolovoza a to se poklapa s dobom kaka su škabrnjani prodavali čatrune u Vinodolskom i okolici.
Možda je koji zalutali metak “pogodio” gospođu mamu.
Ako ce te unistiti Atlantsku onako polagano, kako unistavate nekadasnji uspjesni Turisthotel, svaka vam cast.
Turisthotel je već uništen, ništa od njega nije ostalo
Je li i ovo bilo neprijateljsko preuzimanje tvrtke?