HŽ Infrastruktura predala je zahtjev na Ministarstvo zaštite okoliša i zelene tranzicije za postupak procjene utjecaja na okoliš izgradnje nove željezničke zaobilaznice Bibinja, tunela i novog teretnog kolodvora „Gaženica”. Nakon što Ministarstvo donese rješenje, izvođač može tražiti ishođenje dozvole s rokom od 16 mjeseci.
Druga je to faza radova na obnovi te pruge, a za radove na prvoj fazi koja uključuje obnovu pruge u dužini 74 kilometra od Zadra do Knina odabran je početkom lipnja izvođač Swietelsky, koji je zapravo podružnica austrijske tvrtke specijalizirane za izvođenje projekata prometne infrastrukture. Paralelno bi se trebali početi izvoditi i radovi na izmještanju pruge kroz Bibinje, a zatim je planirano spajanje pruge iz Gaženice sa Zračnom lukom i zonom Crno.
Željeznička pruga M606 Knin-Zadar duljine je oko 95 kilometara. Planiranim zahvatom predviđena je izgradnja nove željezničke zaobilaznice Bibinje ukupne duljine oko 6,71 km s tunelom „Bibinje” duljine 3 km te nadvožnjaka. Planirana je izgradnja i novog teretnog kolodvora „Gaženica” za potrebe teretnog prijevoza iz/za luku Gaženica između postojećeg kolodvora „Bibinje” i teretnog dijela kolodvora Zadar.
Nova trasa pruge odvaja se kod naselja Sukošan, a spaja se s postojećom trasom pruge u industrijskoj zoni Gaženica. Maksimalna brzina na novoj dionici pruge iznosit će 100 km/sat. Sveukupna duljina zahvata bit će oko 7,8 km. Osim navedenog, nakon izgradnje zaobilazne pruge predviđeno je i uklanjanje postojećeg dijela željezničke pruge M606 Knin-Zadar od Sukošana do Zadra u ukupnoj duljini od oko 6,7 km, te ukidanje postojećeg kolodvora „Bibinje”.
Iz Ministarstva su također najavili i da će za ovaj zahvat biti organizirana javna rasprava koja će trajati najmanje 30 dana, a organizirat će se i javno izlaganje iako datumi još nisu poznati. Studiju o utjecaju na okoliš je u veljači 2024. godine izradio ovlaštenik OIKON d.o.o. — Institut za primijenjenu ekologiju iz Zagreba.