Pročelnik za komunalne djelatnosti, Robertino Dujela najavio je kako su već sastavili nacrt odluke kojim bi se uvela naplata parkiranja na Voštarnici, TIZ-u, Putu Petrića, Brodarici, Bulevaru te Bilom brigu.
Nove parkirne zone, s povlaštenim cijenama za stanare, prema najavi bili bi ulice i dvorišta bez obzira je li-ili nije vlasnik Grad Zadar. Već se odavno prijeti s Ulicom Stjepana Radića te Ulicom Josipa bana Jelačića u kojoj se planiraju čak dvije garaže za stanare.
ako je Gortan polovicom 80-ih godina prošlog stoljeća otkupio ovaj teren za gradnju zgrade koja ima prilaz s Murvičke strane, Grad Zadar se pokušava upisati kako bi sutra mogli naplaćivati stanarima parkiranje – po povlaštenoj cijeni. Kada ih stanari mole, kao i policiju da ih oslobodi čak 13 vozila koja su ostavljena u zatvorenom dijelu parkirališta bez registracije, onda je to privatna garaža i nitko se ne želi uhvatiti pojave sve većeg broja napuštenih vozila.
Možda sutra hoće, kada počnu naplaćivati to parkiralište kao dio buduće parkirne zone Ulica Ante Starčevića, odnosno Bulevara. Računa se i na prostor u bivšem TIZ kompleksu gdje Grad nije sudski riješio odnose. Kada mu je Lignum prepustio parkirna mjesta, Grad ih nije htio preuzeti i ona se već tri godine ne naplaćuju. Prema oglasu na Njušaklu, tamo se parkirno mjesto od 11 i po kvadrata prodavalo za 40 tisuće eura.
Jedina naselja koja su građana po urbanističkim uvjetima, bi također bila nagrađena naplatom parkirališta stanarima ali po povlaštenoj cijeni: na Putu Petrićia, Brodarici te Bilom Brigu koji ima veliko parkiralište.
Gradske vlasti su najavile još jedno parkiralište na ulazu u Bili briga, ali blokirani proračun za sve je kriv.
U međuvremenu se izgubio traga javnoj garaži na Ravnicama koja je više od 20 godina nerješiv problem gradske vlasti u Zadru. Da se može i u daleko skučenijim urbanim uvjetima građanima olakšati život, pokazuje najnoviji primjer Grad Rijeka. Oni su uložili 1,5 milijun eura za izgradnju parkirališta sa 600 novih mjesta u samom centru – Delta.
O potrebama i interesima stanovnika zadarska gradske jezgre koji su bili prvi na udaru s lošom parkirališnom politikom, više se ne troše riječi. U Obali i lučici su spremni: njihovi kontrolori ne moraju više pješke obilaziti aute u parkirnim zonama. Za 50 tisuća eura nabavili su hibridnu Toyotu sa scan uređajem. Ako se proširi zona naplate, direktor Elvis Perinčić najavio je kupnju još jednoga.