U očekivanju 100 posto povećanih računa za uslugu Čistoće, ona je ovo ljeto pokazala sve svoje slabosti po ulicama, kantunima i portunima, ali i otocima. Tome pridonose i sami građani i turisti svojim nemarom i ogromnom proizvodnjom smeća, ali se događa trend suprotan paroli Zadar je lijep koliko je čist.
U Kalima, Čistoća Zadar nije izvršila odvoz komunalnog otpada zadnja dva puta po tjednom rasporedu. Odgovor iz Čistoće nismo dobili kao ni od nadležnih iz Općine. Jedinu informaciju koju smo dobili je da smeće nije odvezeno ni u Lukoranu ni Ugljanu. Navodno su ispražnjene kante samo uz obalu. Navodno nema kadra, pa se biraju sela u kojima se prazne kante i to ona najmanja, slučajnosti li.
Smeće je trebalo biti odvezeno jučer, nije, pa su nakon nevremena sve kante i smeće iz njih završile po cesti.
Je li normalno da se usluga plaća, a u srcu sezone, na +35 smeće ne odvozi. Molimo vas da isto ispitate pa možda odgovor dobijemo preko medija, pitala je jedna savjesna građanka.
Loše održavanja čistoće, skidanje korova s nogostupa ulica, neredoviti odvoz smeća svakodnevna su pitanja građana.
Zašto Grad smrdi po mokraći, jedno je od najčešćih.
Zašto je ovo smeće već dva dana razbacano u blizini Tuđmanove ulice, a znamo pouzdano kako vlasnik objekta ima rodbinske veze sa Čistoćom.
Zašto se i nakon našeg upozorenja nije očistilo smeće u drvoredu čempresa uz istu tu ulicu, pokazuje da se pita uzalud.
Zbog čega je povijesna jezgra Zadra puna smeća koje se ne može vidjeti, primjerice ni u jednom obliku u šibenskoj povijesnoj jezgri.
Zašto se kante za smeće stavljaju uz zaštićene zidine koje su na listi UNESCO. Tko ih je stavio uz crkvu sv. Krševana. U neka bolja vremena vodio se mali rat između stanara i Čistoće oko toga gdje će biti kante za komunalni koje nisu mogle biti uz Arsenal, pa su stavljene na Muraj dok nisu počeli radovi.
I na kraju krajeva – kome postaviti sva ta pitanja. Direktor Čistoće John Krstičević na novinarski upit pravda se ljudima na bolovanju.
Istina, Čistoća je kadrovski devastirana, pa je iz nje otišao i bivši direktor Dragan Maračić, prije njega je otišao i tehnički direktor.