
Nesreća u Malom Lošinju
Tragična pogibija trojice pomoraca u Malom Lošinju i dalje se istražuje. Vođa stroja i dva kormilara Jadrolinijina trajekta “Lastovo” poginuli su kada se na njih srušila ulazna rampa trajekta, a jedan je teško ozlijeđen i helikopterom prevezen u riječku bolnicu. Na Lošinju je proglašena trodnevna žalost, a na svim brodovima Jadrolinije zastave su na pola koplja. Očevid je završen, izdani su nalozi kako bi se provođenjem daljnjih izvida i dokaznih radnji utvrdile sve okolnosti nesreće, priopćio je ŽDO.
Da se istraga o ovoj nesreći i dalje nastavlja potvrdilo je Županijsko državno odvjetništvo, ali i Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture.
– Sukladno Pomorskom zakoniku provode se izvidi pomorskih prekršaja kako bi se utvrdile okolnosti i odgovornosti vezane za nesreću. Istodobno se provodi jedna potpuno neovisna istraga, a radi je Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu, javila je novinarka HRT–a Danijela Minić.
Trajekt Lastovo i dalje je privezan u luci u Malom Lošinju. Nijemi je svjedok teške nesreće u kojoj su poginula trojica pomoraca, a koja je nesreća duboko potresla cijelu zajednicu, izvijestili su iz riječkog studija HRT-a
Donedavni zapovjednik Lastova, kap. Milo Sršen potvrdio je kako je prije 10-ak godina na trajektu također pala rampa od prove, ali to je u pristaništu Vela Luke prošlo bez posljedica.
Nažalost, za ovu tragediju nitko neće preuzeti političku odgovornost jer je ona posljedica lošeg stanja s flotom Jadrolinije na što stanovnici i mediji naročito upozoravaju posljednjih godina. HDZ-ov direktor David Sopta cijelo vrijeme najavljuje “svemirske” to jeste električne brodove, jedini potez u tzv. modernizaciji flote Jadrolinije je kupnja polovnih katamarana od TP Line te problematičnog trajekta kojeg neće spasiti ni ime Oliver.
Činjenica da su iz Jadrolinije informirali o dvojici poginulih pomoraca i da je ih resorno ministarstvo nažalost demantiralo, iziskuje automatsku ostavku Sopte, a kamoli ovolika ljudska žrtva na brodu koji kako smo odmah rekli je trebao završiti na rezalištu.
Ljudi od mora psuju, gnjevni su i ogorčeni, uz neizmjernu tugu koju osjećaju znajući kako su i zbog čega život izgubila trojica pomoraca čiji se identitet još ne zna.
Kupite stari polovni brod, s provizijom naravno, onda s takvim brodom idete u škver jer treba ko zna koliko preinaka da bi zaplovio Jadranom, i opet provizija, onda se taj brod opitura u boje kompanije i dodijeli se novo ime, recimo Vela Luka, onda se pozove hrvatski registar brodova koji će obaviti pregled, e kad sve bude gotovo onda se jave idioti koji bi promijenili ime jer eto oni smatraju da pjevač Oliver zaslužuje dobiti “svoj” brod. Koliko košta promjena imena broda pitajte direktora Jadrolinije! Sve za poslušne birače! Za pomorce Jadrolinije koji crnče od jutra do mraka nema, za plaće kriminalaca koji sjede po cijele dane i pljačkaju državnu imovinu, ima. Svaka čast Oliveru ali što s bilo kojim neznanim braniteljem ? Je li ijedan zaslužio dobiti svoj brod?
Slučaj br.2. Jadrolinija raspiše natječaj za kupnju polovnog broda, max. cijene 7,4 mil.eura. javila se samo jedna kompanija iz grčke, ali Jadrolinija poništava taj natječaj i raspiše drugi, ovog puta cijena je 7,8 mil.eura. Na natječaj se javi opet ista kompanija iz grčke s ponudom od 7,7 mil.eura. Pazi sad mudracima iz Jadrolinije sad je sve prihvatljivo ! Unatoč upozorenjima iz registra kako isti ne udovoljavaja temeljnim zahtjevima za plovidbu nacionalnim vodama RH. Unatoč činjenici da je famozni brod registriran u međunarodno nepriznatom registru tj. u indijskom registru brodova. Ništa ne može poremetiti ustaljenu praksu od minimalno dvije (2) provizije. Kad zbrojimo cijenu broda od 7,8 milijuna eura + cijenu škvera zbog izmjena, zamjena, dorada, prenamjena … + naravno provizije, mogli smo izgraditi novi brod u bilo kojem našem brodogradilištu. ALI kolika bi onda bila provizija?
Jadrolinijina Marina , brod izgrađen 1936. godine , napravila je nered sa dvoje poginulih u gradskoj luci 1988. Nije kriv brod . Viđao sam brodove stare 40 i više godina vrhunski održavane ali i one stare niti deset godina koji su bili zreli za rezalište , sve ovisi o vlasniku koliko mu je stalo do flote .
Marina nikad nije bila u vlasništvu Jadrolinije,nego Losinjske plovidbe,provjeri prije nego nešto napišeš
Koja Marina
Drž se Tome Vinkovića
Ja vlahu ne verujem dočim usta otvori.
jedino mate lukić govori istinu…naš dobri Omčo…naš Sisati Renđer…
Ovo zadnje sa zapaljenom dacijom je prestiga k.golubovica fagadadagadrrrrrdrrrr
Oće ,oće…
Kao što su utvrdili tko je odgovoran na pljačku autocesta.
Zato čobani i misle ako je plava knjižica da ih spada i sektor pomorstva i ribarstva i dok to ne satru.
istraga neće ništa utvrditi i niko neće dati ostavku a niko neće ni kazneno odgovarati..to je sve hadeze a oni svoje neće kažnjavati…ljudi brinite sami o sebi jer vas na sudu niko ne može spasiti ako ste u sporu sa hadezeovcem… čuvajte se ljudi plave knjižice
Kad je hdz kaznio hadezeovca.
Piši propalo.
Dobro si rekao.
Jos kad je sef hadezeovac hercegovac
Ljuta kombinacija za pljacku korupciju i nepotizam
hdz ne kažnjava ni ne-hdzovce (Mate Lukić), a kamoli će hdzovce
Žalost bi trebala biti u Zadru jer je stradali iz Zadra.
Dok se politi časti 80 postotnim povišicama,pruge i morski promet je u zaostajanju i nazadovanju.
Al ovdje politika živi samo za svoj džep.
Slava mučenički stradalom mornaru ,zbog nemaran vladajuće stranke koja je okupirala sektor pomorstva i ribarstva a o tome ne znaju ama ništa.