Nakon što smo objavili očitovanje Hrvatskih pošta na problem dostave pošte na Poluotoku, stigla je reakcija građana koji su na to i upozorili.
– Samo da se kratko osvrnem na vaš prijeko potrebni članak o neraznošenju pošte na Poluotoku u Zadru.
Pošta i dalje ne dolazi, a ušli smo u 9. mjesec. Kad smo se uputili u poštanski ured na Poluotoku su nam rekli da je u 8. mjesecu jedan jedini poštar otišao na godišnji te da nemaju zamjenskog poštara koji se “ne snalazi”, kao što u članku tvrdi Hrvatska pošta. To je lako provjeriti odlaskom u njihov ured, napisao je i potpisao naš sugrađanin.
Iz Hrvatskih pošta su to ovako prikazali:
Vezano uz dostavu na području Poluotoka, nije točno da računi mjesecima kasne. Redovni poštar koji dostavlja na navedenom rajonu bio je odsutan zbog korištenja godišnjeg odmora. Umjesto njega pošiljke je dostavljao kolega na zamjeni koji slabije poznaje rajon te se zbog toga dostava odvijala sporijim tempom. Redovni poštar u međuvremenu se vratio i svi minimalni zaostaci bit će riješeni tokom sljedećeg tjedna
Uvedena je dodatna nagrada od 1.200 eura za poštare i vozače koji u tvrtki ostanu do kraja godine, a koji su u sustavu najkasnije od lipnja, navodi se među ostalim u objavi iz tog državnog poduzeća uređenog na korporacijski način. Međutim, muke po poštarima i pošti traju već dugo, a zbog toga što menadžeri u Hrvatskim poštama nisu u stanju ga riješiti – građani ostaju bez pošte i plaćaju kamate po računima koji im stižu u velikom zakašnjenju. Čak su i lokalni političari davno govorili kako za putovanje pošiljke iz Zadra u Zadar treba najmanje osam dana.