Krajem kolovoza na Ministarstvo zaštite okoliša i zelene tranzicije stigao je zahtjev od tvrtke Marina Dalmacija d.o.o. za ocjenu o potrebi procjene utjecaja na okoliš dogradnje luke nautičkog turizma – marine Dalmacija. Planiranim zahvatom postojeći kapacitet luke na području Bibinja i Sukošana povećat će se za dodatnih 149 vezova, što zajedno s postojećim brojem vezova čini ukupan broj od 1185 vezova.
Elaborat koji je tvrtka priložila zahtjevu, izradio je Zeleni servis iz Splita, a u njemu se navodi kako je planirani kapacitet od 1.185 vezova manji od Županijskim Prostornim planom dopuštenih 1200 vezova. Proširenje marine već se dugo planira pa ne iznenađuje da je u Elaboratu naveden zastarjeli podatak. Prema posljednjim Izmjenama Županijskog Prostornog plana iz 2023., kapacitet ove komercijalne marine povećan je s 1200 na 1500 vezova, iako te promjene nisu uvedene u općinske prostorne planove.


Odluka Ministarstva o izradi Studije prvi je korak prema početku radova, a u ovoj fazi može sudjelovati i javnost. Svi zainteresirani mogu dostaviti mišljenje o Zahtjevu na adresu Ministarstva do kraja rujna.
Zahvatom je planirana dogradnja postojeće luke nautičkog turizma postavljanjem deset plutajućih dvostranih pontonskih priveza od armiranog betona dužine od 13 do 54 metra i širine 3,3 metra. Nadalje, planira se izgradnja bazena travel lifta i uređenje operativne obale u njegovoj funkciji
Kako se navodi u Zahtjevu, obuhvat postojeće luke koji je sada na oko 703 765 kvadratnih metara neće se promijeniti, već će doći do promjene u odnosu kopnenih površina i samog akvatorija. Površina kopnenog dijela će se smanjiti za 32 m2, a akvatorij će se povećati za istu površinu.
Marina Dalmacija d.o.o. od 2020. godine je u stopostotnom je vlasništvu društva Venilia Investments S.à r.l., Luksemburg, a krajnji je vlasnik CVC Capital Partners, također sa sjedištem u Luksemburgu.
To je Marina kada je kćerka postala mater !??
Naime, SAS koji je napravio marinu su proglasili kćerkom, a Marinu majkom, tu. SAS d.d.
Da bi lakše mogli pljačkati. SAS koji je to napravio je ugašen.
To su naši pretvorbeni tajkuna /Grof,Krađo, Don i Livak/ sigurno da če mo im dati da sagrade još vezova .Nek još zarade ,malo im je ?
https://www.057info.hr/vijesti/2024-08-11/marina-dalmacija-lani-je-od-vezova-zaradile-preko-10-milijuna-eura-tvrtku-vodi-menadzment-iz-5-zemalja/
Je, bas fali još brodova i pijanih turista po jadranu
Da ne spominjem kvazi skipere
Cilo more je potaracano, a niti jedna jedina marina niti luka na hrvatskoj obali jadrana nema prihavt crnih i sivih voda
Sve ide u more
Broj vezova treba postepeno smanjivati
Kao i broj apartmana i turista
A ne povećavati
Plaža u sukošanu je ljuta zaraza
Da, u pravu ste. Nažalost. More u Sukošanu odavno već nema miris mora. Smrdi cijelo ljeto. I to ne samo zbog fekalnih voda u marini, nego i zbog nepostojanja kanalizacijskog sustava (osim u načelnikovom kvartu). Katastrofa. Kaos u cijelom mjestu. A bio je Sukošan nekad baš lipo dalmatinsko misto. Nažalost, odavno već to više nije. I tek malobrojni to primjećuju i negoduju. Ostali su se pogubili u utrci za eurima i uljuljkali u lažni san kako je sad sve bolje nego prije.
Triba je dati pod Žlu.
Onda će procvitati.
More vas biti sram jer je marina leglo zaraze. Najprije nemate usisivač crnog tanka a sivi tank se prazni sasvim normalno kao deterđenti nisu ṣ̌tetni. Imate brodove koji nisu 5g isplovili sa marine ( mogu vam staviti reg oznake istih) di oni prazne crne tankove ili bolje rečeno govna nego ononde di su vezani. Po zakonu je to 12milja ili 3 milje od obale ako je kemijski crni tank to je onda ispod dugog otoka. Ako nisu izlazili 5g iz gata a tankovi su mali od 200l i napune ih u par dana dade se lako izracunati koliko su govana izbacili. Onu plavu zastavu na ulazu koja oznacava kristalno plavo more zabite direktoru u ṣ̌upak.
Bravo! Konačno da netko kaže istinu. Kamo sreće da ta marina nikad nije izgrađena!
Ma u marini se koriste sanitarni čvorovi marine , a ne brodski
Mislin da plavu zastavu niti jedna marina ne bi tribala imati,prođite bilo kojom marinom subotom kad je smjena i kad se čiste brodovi, koji su to mirisi od kemikalija a di će sve nego u more,o otpadnim vodama da ne pričamo, rođo ga pusti,on ne dopušta da mu se tank napuni,jadna nam kvasina.
Marina je odavna prodana investicijskom fondu a njih zanima samo dobit. Da smanje troṣ̌kove marina ugrađuje veliku solarnu elektranu,a investicija se odbija od poreza na dobit.Samo zakonska regulativa i velike kazne mogu ih natjerati da nezagđuju okoliṣ̌
Na moru u sezoni vlada kaos od broja jedrilica,raznih jahti i glisera. Pijani tzv. skiperi i razni voditelji brodica pri tom se ponašaju kao da je more samo njihovo i ničije više, uz znanje o pravilima na moru na razini nule. Dozvole za vožnju takvima izdaje ministarstvo pomorstva.
Županijska vlast, zajedno sa ministarstvom, priprema dokumentaciju o proširenju postojećih kapaciteta marina i gradnji novih, jer u gospodarenju morem jedino o čemu vlast razmišlja je profit, jadna vam majka pohlepna.
Ostanimo odgovorni.
Bodule ne seri
Ne jedi