Grad Zadar pokrenuo je postupak gradnje prometnice u Ulici Zadarskih bratovština, koja će spajati prometnicu crkvu Gospe Maslinske na Belafuži i tzv. mamuticu izravno s Putem Bokanjca, ispod trgovačkog centra Tommy. Time će se rasteretiti svojevrsno slijepo crijevo na raskrižju ispod crkve na Putu Nina, koje je bilo problematično i prije izgradnje ogromne zgrade sa stotinjak stanova izravno na njemu.
Ulica Zadarskih bratovština sada je dijelom asfaltna prometnica širine 4,5 metra bez nogostupa, a ostatak ulice je bijeli put i nisko raslinje. U ulici nema riješene odvodnje. Uz jednu stranu ulice su obiteljske kuće a sa druge je neizgrađen teren.
Projektom Davora Dobrovića iz studija Donat predviđena je gradnja prometnice u dužini od oko 420 metara, uz pripadajuću vodovodnu, kanalizacijsku i telekomunikacijsku mrežu, s rasvjetom i nogostupima. Namjena izgradnje prometnice je, navodi se, spajanje ulica Gospe Maslinske i Put Bokanjca kao i podizanje razine uslužnosti prometa (pješačkog i kolnog). Predviđena je prometnica širine 6 metara za dvosmjerni promet, uz nogostupe od 1,5 metara.
Prije početka gradnje trebalo je otkupiti brojne manje čestice zemlje, a u većini su ih tada bili upisani Zadarska nadbiskupija i hrvatski književnik Ivan Aralica (zajedno na istim parcelama) i Tobis-inženjering.
Procjena troškova izgradnje prometnice sa svim pratećim sadržajima u trenutku izrade elaborata bila je 4,37 milijuna kuna, odnosno oko 580 tisuća eura. S obzirom na galopirajuće cijene u nekoliko proteklih godina Grad Zadar raspisat će natječaj sa znatno višom cijenom od 750 tisuća eura (bez PDV-a), no pitanje je hoće li i to biti dovoljno za ovaj projekt.
S obzirom da je u ovom trenutku pokrenuto javno savjetovanje, a natječaj tek treba raspisati, odabrati izvođača, osigurati novac i odraditi radove koji će trajati šest mjeseci, očekuje se da bi ulica mogla biti probijena najranije krajem sljedeće godine.
Da naprave novu ulicu od Lidla do zaobilaznice to bi bio potez,ali kad su prodali one kvadrate ulice nasuprot O.Š. Bartola Kašića to više nije moguće a i onaj teren kraj Lidla čuvaju za nekog
Kako da još niste objavili tko gradi Mamuticu broj 2 ispod Tommyja?
To taman na one nove apartmane, upssss zgradu ispod Tomiya?
Kakvo rasterećenje!!
Prije se napravi desetke zgradurina betonara izvan svih pravila o gradnji a onda izgradnja cesta.E to se zove dugoročni prostorni i urbanistički plan grada? Ali dobro da je bar tako da se najbolji položaj za pravi grad ne pretvori u prometni labirint. .
Investitor zgradu, mi cestu i ne može bolje.
Investitor je platio komunalni doprinos koji je namjenski prihod za razvoj komunalne infrastrukture. Razfezan ne na temelju oravomocne gradjevinake dozvole.
Tako to finkcionira svugdje.
Drugo je pitanje zasto se po GUP-u ta.o dozvolio onakav mastodont koji je sve unistio.
Tamo je stvarno bilo lipote na pretek.
GUP bi trebao dozvoljavati veću katnost, a manju tlocrtnu površinu zgrade, pa bi bilo više zelenila. I bolji pogled.
E vidiš, mene uvik zanima to drugo, ili … ali
Banda
Triba dodati još jedan semafor tamo, a ne stazu za bicikle i drvored. I smanjiti nogostup na pristojnih 0,5m ko u ostatku sela
Nemoj tako, oni to doslovno shvate.
A gdje je tramvajska linija za umirovljenike?koliko se sadnica stabala posadilo od 01.01?
Halo nadbiskupe i gradonačelniče, što će biti sa ljudima koje je grad Zadar prije 37 godina strpao u limene kontejnere kao privremeni smještaj i drvene barake sa jedne strane u kojima su ljudi isto priko 50 godina, kao privremeni smještaj. Svi zatvarate oči kad vidite te ljude. Užas!
Di je to?
Gdje to?
Mamutica!!??? Zgrada od 3 kata???
U odnosu na okolnu izgradnju!
Jadan li je put Bokanjca, i sada su kolone i sporo se vozi…..
Koliko ste ledina i mocira srušili?
A što je trebalo ostavit ledinu i mocire usrid grada?
Da, trebalo je. Ljudi nisu jedini stanovnici prostora u kojem žive. Neka te poduče djeca u vrtiću
Majko mila…