Prve magistre digitalnog komuniciranja diplomirale su ovog tjedna na Odjelu za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru.
Anamaria Pojatina, Agata Zrilić i Dora Smrndić uspješno su obranile svoje diplomske radove kao polaznice prve generacije diplomskog studija Digitalnog komuniciranja.
Studij Digitalnog komuniciranja počeo se izvoditi prije dvije godine kada je prepoznata potreba za obrazovanjem kadra koji može pratiti sve tehnološke promjene i uspješno prilagođavati načine i kanale komunikacije suvremenom poslovanju. Pratimo potrebe tržišta rada, interese studenata kao i promjene u načinu života i poslovanja koji je sada više nego ikad u tzv. online modeu, objašnjava pročelnica Odjela prof. dr. sc. Ljiljana Zekanović-Korona. Vjeruje kako su i brza zaposlenja ovih prvih magistri digitalnog komuniciranja dokaz o prepoznatim znanjima i vještinama koje studenti trebaju steći kao i o potrebama poslodavaca.
Anamaria Pojatina ističe kako joj je studij Digitalnog komuniciranja zbog svoje interdisciplinarnosti omogućio širok spektar znanja što joj je uvelike pomoglo u uspješnom ulasku na na tržište rada: „Zaposlena sam u struci. Trenutačno radim u marketinškoj agenciji u kojoj sam i obavljala praksu koju studij traži i omogućava.“
Slično mišljenje dijeli i Dora Smrndić koja je svoj profesionalni put počela nedavno u jednoj zadarskoj razvojnoj tvrtki: “ Dobili smo široka znanja iz PR-a, grafičkog dizajna, digitalnog marketinga, stekli mnogo vještina potrebnih u digitalnom svijetu. “
“Studij pruža mogućnost razvijanja i usavršavanja komunikacijskih i digitalnih vještina koje su mom slučaju iznimno bitne za posao kojim se bavim – ljudskim resursima”, ocijenila je i Zrilić.
Studij je osmišljen za osposobljavanje stručnjaka koji će imati znanja o analiziranju podataka i interpretiranju rezultata analize podataka, psihologiji komuniciranja, odnosima s javnošću, korporativnim i strateškim komunikacijama, komuniciranju u interkulturnom okruženju, sudjelovanju, stvaranju i dijeljenju sadržaja u digitalnoj eri.
Uz teorijska, studenti stječu i praktična znanja iz područja kao što su odnosi s javnošću, digitalni marketing, krizno komuniciranje, inovativne tehnologije, itd. Na studiju je obvezna stručna praksa osmišljena za osposobljavanje budućih stručnjaka koji su originalni, kreativni i učinkoviti u izradi komunikacijskih planova, te spremni za rad u tvrtkama i organizacijama raznih profila kao i u digitalnim agencijama.
Prijave za diplomske studije još uvijek traju, ali već je zabilježen veći broj prijava od kvote za studij Digitalnog komuniciranja na ovom Odjelu. Dobar je interes i za drugi diplomski studij Održivog razvoja turizma, dok je pad interesa za studij Kulturne i prirodne baštine u turizmu, objašnjava pročelnica Korona-Zekanović. Prema posljednjim podacima, prijediplomski studij Kulture i turizma na Odjelu za turizam i komunikacijske znanosti jedan je od rijetkih studija koji bilježi rast te je popunjena kvota od 60 studenata.