Kroz gradilište velikog zahvata na raskrižju Žmirića prolazi se sporednim cestama koje su građane u sklopu velikog projekta Hrvatskih cesta, ugovorenog na 5,7 milijuna eura bez PDV-a sa Strabagom koji je ne terenu od polovice siječnja ove godine. Žmirići su najveća investicija Hrvatskih cesta u Zadru.
Desetak godina se pripremao taj projekt i najavljivao kroz godišnje planove Hrvatskih cesta, s procjenom od 54 milijuna kuna koju su napravili projektanti u D&Z.
U sklopu tog projekta rađene su dvije ceste koje su se nazivale privremenim, dok sad već bivši direktor HC Josip Škorić nije izjavio da će se one prepustiti u vlasništvo Gradu Zadru. I za te privremene ceste procjena je bila 11 milijuna kuna. Već je to uhodan model državno-lokalnog partnerstva u zadarskoj cestogradnji.
I dok se radovi odvijaju unutar raskopanog raskrižja, prolaz novim cestama uz dva trgovačka centra odvija se u smjeru grada i u smjeru Puntamike.

Umjesto davno obećane biciklističke staze kada se radila rekonstrukcija državne ceste za Vir, turisti se voze tim zaobilaznim cestama koje u jednom dijelu izgledaju kao privremene. Cesta je na jednom dijelu loše napravljana toliko da su se podigle asfaltne uzvisine.

Njih moraju zaobići i biciklisti koji se ionako voze opasnom cestom i stvaraju dodatnu opasnost za sebe i druge kada moraju zaobići tu cestu koja će se morati sanirati. I dovršiti. Rok ostaje proljeće 2025. godine jer je Strabag uspio organizirati gradilište i tijekom dva udarna ljetna mjeseca.
U sklopu te rekonstrukcije izgradit će se i dio biciklističke staze koji nedostaje, od Žmirića do deponije Diklo, najavio je Škorić u gradskoj upravi 2020.
Izvedba na terenu čekala je zakašnjelu aglomeraciju koja se na stotom metru gdje su izgrađeni elementi odvodnje susreću druga i treća faza kanalizacije uz koju se radi nova vodovodna mreža.
Cijevi na gradilištu čekaju na ugradnju.

Obuhvat tog gradilišta dolazi sve do deponija u Diklu s obzirom da će se cesta s jedne i druge strane dograditi s još jednim trakom kako bi se rasteretilo to raskrižje kroz koje prolazi cijeli promet zapadnog turističkog dijela zadarskog priobalja.
Unutar gradilišta našla su se zatrpana i stabla koja neće dugo, a usitnjavanje građevinskog materijal sigurno olakšava posao izvođačima, a teško da ga borova šuma može ekološki neutralizirati.
























Biciklisti zaobilaze i biciklističku stazu prema Viru vozeći cestom.
‘….stabla koja neće dugo….’…kako to istinito zvuči.
Smijurija je ko ovo vodi i odobrava da ti se odjedanput zatvori po grada, da se 2 god nemore zavrsit jedan kvart, a raskopani su minimalno 2 (diklo i plovanija)…ovo na zmiricima je za zatvor, da ti propadne asfalt nakon 5 dana
Puštanje u promet prije nego se asfalt pošteno ohladi je ludost.
A bas se vidi da si taliban, i gori si od njih, potomak tifusara
Ima interneta u raštevićin?
Sramota kako je ovo očajno izvedeno. Signalizacija na cesti noću još gore… Sudeći po dosad viđenom, ne bu to dobro… Štrabag, sjedi 1!
Ovo ima obrise i opseg zaobilaznice Tokija ili New Yorka. A sve zbog par tjedana godišnje, gdje isto neće puno pomoći. Besmisleno uništavanje prirode i zelenila oko grada. Srce me boli kad to vidim.
Javno-privatno partnerstvo se svodi na rasipanje novca građana u džepove privatnih firmi, koje onda opet daju proviziju tzv. lokalnim političarima. Mafijaške metode, ni to nisu sami izmislili.
Zato smo se borili i rusili sr hrvatsku.
Kaže 057 “Napišite komentar” a kad ga napišemo onda ga brišu. WTF?
Triba bojkotirati 057info pa kad prihodi padnu možda se počnu drugačije ponašati.
Aj ti onda nađi neki drugi zadarski portal koji omogućuje komentare, pa nam javi.
I zar je tebi čudno da i portali odgovaraju pred zakonom zbog klevete, uvrede, prijetnji itd. A svega toga može naći u komentarima, zar ne?! E, sad razmisli…
Istina… Nekidan na jednom članku o lokalnoj politici piše 73 komentara, a kad otvoriš vidiš da ih je ostalo samo 4.
Komentari se automatski brišu nakon 24 sata, ako nema uopće komentara onda su ih sami zatvorili.
Na nijednom zd portalu ne može se komentirati. Hvala 057!
Anonimni komentari su najveće zlo interneta.
A neki zarađuju na tome ?!?
Što se 057 usrao da će ostati bez love od Čistoće pa u potpunosti isključio komentare u vijesti vezanoj za njih?
Toliko o neovisnom novinarstvu.
Napiši svoje ime i prezime, adresu i oib pa piši što god hoćeš. Jednostavno..
A dižu vas na anonimne komentare a oni zaradjuju, pametnom dosta
Cesta za obilazak je sramota! Koda je netko štapom crta!
Ms D.M. ako se želi prati tuđa roba, prije toga treba oprati svoje mudante.
Znači, otvoriti perilicu, staviti unutra robu, ubaciti prašak za pranje u odgovarajući pretinac, zatvoriti vrata, odabrati željeni program i pritisnuti dugme start.
Nisam znao da DM ima projektantsko-građevinsku firmu…
Svašta! Gdje trenutno izvodi radove? Aj nam javi pa da se pođemo rugati! Hvala!
Biciklisti i bicikletine nemaju što raditi na cesti
Nego?
ti si bu….
Ako postoji trotoar ili staza za bicikle onda stvarno nemaju što raditi na cesti. Ali u većini slučajeva, kao i u ovom primjeru, nije im omogućeno drukčije, ok?
I tamo gdje ima staza za bicikliste, većina bozi po cesti
Staze za bicikliste u Zadru su smijurija. Iznimka je Diklo-Zaton, Nin-Privlaka
Trotoar nije za bicikle, vec se zove nogostup i sluzi pjesacima, a bicikle voze po kolniku, tako stoji u zakonu.
drvlje i kamenje kad poskupi gorivo a nitko neće na posao udaljen 500 metara ni biciklom a kamoli tek pješice.
Naprotiv, ako nema obilježene biciklističke staze, zakon ih obvezuje da voze kolnikom. Ali pretpostavljam da autoškola u Pripizdini Gornjoj o ovim pravilima prometa ne poučava.
Ljudi su pametniji od auto-skole